Міжнародний маркетинг

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародний маркетинг
Код дисципліни
ОК 28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Розуміти сутність та цілі міжнародної маркетингової діяльності, знати її зміст, структуру та етапи, вміти аналізувати міжнародне ринкове середовище і проводити стратегічний аналіз потенціалу міжнародного ринку, використовувати оперативно-тактичні інструменти, здійснювати експертизу ефективності міжнародного управління ринковою діяльністю, застосовувати сучасні підходи до організації служби міжнародного маркетингу підприємства
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати принципи та інструменти міжнародного підприємництва, закономірності розвитку міжнародної економіки, зміст економічних показників, а також методи організації та планування інтернаціоналізації економічних процесів. 2. Володіти методами аналізу факторів ринкового середовища (SWOT-аналіз), розрахунку економічних показників, статистичних даних, вторинної та первинної інформації.
Зміст навчальної дисципліни
У курсі Міжнародний маркетинг розглядаються основні принципи та методи міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Дисципліна складається з 2 модулів: - визначення умов міжнародної маркетингової діяльності - теми 1-5 - Міжнародний маркетинг в системі економічних відносин сучасного бізнесу, середовище міжнародного маркетингу, технологія міжнародних маркетингових досліджень, маркетингові стратегії міжнародного бізнесу - формування міжнародного продукту та ринкової стратегії підприємства - теми 6-10 - формування практичних навичок впровадження міжнародного маркетингу
Рекомендована та необхідна література
підручник / О. Л. Каніщенко. – К. : Видавничо- поліграфічний центр "Київський університет", 2016. – 480 с. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств. Київ: ВПЦ. 2007. – 407 с. Kanishchenko O.L. International Marketing: study text and cases: Textbook. K. : Publishing and polygraph center “Kyiv University”, 2012. – 143 p. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, індивідуальний проект
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: (макс. 100 / мінім. 60 балів) 1) cеместрове оцінювання: - перевірка домашніх завдань, усна доповідь, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). - перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). - виконання індивідуального проекту (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів). 2) підсумкове оцінювання у формі екзамену
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Леонідівна Каніщенко
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет