Маркетинг

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади). ПРН10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності. ПРН15. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. ПРН16. Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки. ПРН25. Вибирати потенційно привабливі для міжнародних операцій ринки, аналізувати їх особливості та структуру, проводити їх сегментування.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основи функціонування сучасної економіки на мікро-, мезо-, макро- та міжнародному рівнях; Вміти: обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів (по 2 змістових модулів у кожному семестрі): Змістовий модуль 1 «Сутність маркетингу», який присвячено розгляду суті та змісту управління суб’єктом підприємницької діяльності на принципах маркетингу. Змістовий модуль 2. "Управління маркетингом", який розглядає питання формування продуктово-ринкової стратегії організації.
Рекомендована та необхідна література
1.Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю. / За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2020. 237с. 2.Маркетинг: термінологічний словник / Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В., ін. К. : ТОВ «НВП «Інтерсервіс». К, 2017. 215 с. 3.Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін. за ред. А.О. Старостиної. К.: Знання, 2009. 4. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навчальний посібник. К.: НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, кейсові завдання, виконання групових завдань та індивідуального проекту
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: -семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота ( мінімально – 4 балів, максимум – 8 балів). 2. Перевірка домашнього завдання, участь у групових проектах (мінімально – 6 балів, максимум –12 балів). 3. Презентація індивідуальних проектів (мінімально –– 12 балів, максимум – 20 балів).- підсумкова оцінка у формі іспиту:
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ольга Юріївна Пригара
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет