Міжнародна товарна політика

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародна товарна політика
Код дисципліни
ВБ 1.2.5 (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади) ПРН10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльност ПРН12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати ПРН23. Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні принципи маркетингу; особливості аналізу маркетингового середовища; загальну логіку процесу управління маркетингом; економічну сутність, роль в економіці, характеристики і типи організацій; напрями підвищення конкурентоспроможності організації. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з нормативно-правовою базою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається сутність та зміст теоретичних аспектів формування споживчої цінності товару, в якому розглядаються історія виникнення науки про товар; принципи товарної політики; методи і правила класифікації та кодування товарів. Розглядаються практичні аспекти формування споживчої цінності товару, в якому розглядаються характеристики товарного асортименту; аналіз ефекту зв’язку між продуктами; АВС-аналіз; показники якості товару; види та форми товарної інформаці
Рекомендована та необхідна література
Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник. К.: Інтерсервіс, 2019. 368 с. 2. Маркетинг: термінологічний словник / А. О. Старостіна та ін.; за ред. А. О. Старостіної. Київ: «НВП «Інтерсервіс», 2017. 154 с. 3. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош- Дмитренко Л.О. / За заг. ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 4. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна та ін.; за ред. А.О. Старостиної. К.: Знання, 2009. 1070 с. 5. Бірта Г., Бурту Ю. Товарознавство продовольчих товарів. Спецкурс. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 424 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання таких видів робіт, як: дискусії, опитування, розв’язування задач, тестування, контрольні роботи здійснюються під час занять, які відбуваються за розкладом. Самостійна робота студента полягає в систематичному опрацюванні нормативно – законодавчих актів та звітів про оцінку суб’єктів господарювання. Засвоєний матеріал підлягає перевірці на кожному семінарському занятті у формі усного опитування. Крім того, результати самостійного опрацювання матеріалу перевіряються у вигляді коротких письмових робіт двічі (протягом модульних тижнів), кожна з яких оцінюється максимум у 5 балів. Відпрацювання пропущених занять здійснюється шляхом виконання студентом додаткових розрахункових завдань з дисципліни
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет