Психологія реклами

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Психологія реклами
Код дисципліни
ВБ 2.1.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 17. Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків ПРН19. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів. ПРН 21. Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів. ПРН 24. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття мікроекономіки та маркетингу, знати основні закономірності формування попиту та детермінанти споживчої поведінки, механізми та інструменти маркетингового впливу на споживача. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом мікроекономіки та маркетингу, розпізнавати та кваліфікувати певні маркетингові закономірності, орієнтуватися в методах маркетингових досліджень. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації маркетингових досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в забезпеченні загальної теоретичної підготовки студентів у розумінні психологічної природи та сутності реклами, а також в оволодінні основними навичками психологічного забезпечення рекламної діяльності. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню загальних методологічних засад рекламної діяльності як специфічного виду комунікації. Другий – питанням психологічної природи реклами та актуалізації різних психічних пізнавальних процесів суб’єктів рекламної комунікації. Третій модуль присвячено прикладним аспектам рекламної діяльності, зокрема вивченню психологічних механізмів та окремих технік рекламного впливу.
Рекомендована та необхідна література
1.Бутенко Н.Ю. Соціальна психологія в рекламі : навч. посіб. К.: КНЕУ, 2006. 384c. 2.Гупаловська В.А. Психологія реклами Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2010, 383 с. 4.Котлер Філіп. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. К.: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота (есе), творча самостійна робота, усна доповідь(виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення). Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 48 /максимально 80). Форма підсумкового контролю: залік Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 48 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на заліку 20 балів, мінімальна – 12 балів. Шкала відповідності оцінок: 60-100: Зараховано 0-59: Не зараховано
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Віталій Леонідович Паньковець
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології