Бізнес англійська в міжнародній торгівлі

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Бізнес англійська в міжнародній торгівлі
Код дисципліни
ВБ 1.1.9 (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
13
Результати навчання
ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН19. Застосовувати методи дослідження міжнародних та глобальних ринків, обґрунтовувати на цій основі ефективні стратегії виходу та діяльності.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: лексико-граматичні основи усної і письмової ділової англійської мови бізнесу, менеджменту, та фінансів. 2. Володіти навичками аналітичного опрацювання інформації, обробки та візуалізації статистичних даних, роботи з діджиталізованими засобами обробки економічної інформації українською і англійською мовами.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна програма складається з шести змістових модулів. Змістовий модуль 1 «Актуальні проблеми міжнародної торговельної діяльності», в якому розглядається актуальний стан торговельної галузі та стан й проблеми його регулювання, вивчаються основні види документації. Змістовий модуль 2 «Управління міжнародно-торгівельною діяльністю», в якому досліджується оцінка ефективності торгівлі, аналізується система ризиків та вивчаються основи професійної комунікації в сфері торгівлі. Змістовий модуль 3 «Міжнародні торговельні організації. Правові документи в рамках глобалізації», в якому аналізується роль глобалізації у торговельній діяльності, вивчаються різні типи міжнародних організацій та їх діяльність та вивчаються різні міжнародні контракти. Змістовий модуль 4 «Особливості фінансування міжнародної торгівлі (Експортні й імпортні банки, особливості розрахунків, клірингові розрахунки)», в якому вивчаються різні типи розрахунків у сфері торгівлі та логістики. Змістовий модуль 5 «Фінансова документація, бізнес-листування. Ризики міжнародної торгівлі. Страхування», в якому вивчаються питання інвестування, ризик-менеджменту та даються основи бізнес-листування. Змістовий модуль 6 «Уміння введення переговорів в сфері міжнародної торгівлі», в якому аналізується культурний та мовленнєвий аспект введення переговорів.
Рекомендована та необхідна література
1. Elton, E. J., Gruber, M. J., Brown, S. J., & Goetzmann, W. N. (2014). Modern trade analysis. 9th Edition. John Wiley & Sons. – 752p. 2. Bodie, Z., Kane, A., & Marcus, A. J. (2014). Trade. 10th Edition, McGraw-Hill Irwin. – 1080с. 3. Trade Program, https://www.cfainstitute.org/programs/tradefoundations/Pages/index.aspx 4. UNCTAD (2020). World trade report. – Доступ до електронного ресурсу: http://unctad.org/en/PublicationsLibrary/wir2020_en.pdf 5. Brest, P. and H. Harvey. (2008). Chapters 9 and 10 in Money well Spent: A Strategic Plan for Smart Philanthropy. Bloomberg Press.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Опитування, дискусія, презентація
Методи та критерії оцінювання
Підсумковий контроль здійснюється у формі письмової контрольної роботи, яка оцінюється максимум у 20 балів та проводиться на одному з останніх семінарських занять з дисципліни. Критерії оцінювання проектної роботи: Індивідуальний проект – по 20 балів; Текст проекту - есе (10 балів); Презентаційні слайди проекту (5 балів); Усна презентація проекту (5 балів); Командний проект – по 20 балів; Текст проекту - звіт (10 балів); Презентаційні слайди проекту (5 балів); Усна презентація проекту (5 балів)
Мова викладання
Англійська