Міжнародні фінансові ринки
Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Міжнародні фінансові ринки
Код дисципліни
ВБ 1.2. (МІД)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності.
ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово.
ПРН7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень.
ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань.
ПРН12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.
ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні засади функціонування міжнародного фінансового ринку; тенденції та принципи розвитку глобальної економіки та фінансових ринків; основи загального та фінансового менеджменту в компанії; базові принципи інвестиційної діяльності; базові підходи до аналізу статистичної інформації.
Володіти навичками пошуку, аналізу, синтезу, оброблення та візуалізації статистичних даних, роботи з аналітичними та статистичними звітами міжнародних організацій, звітністю компаній.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриває характер, функції та сегменти міжнародної фінансової системи; фактори та тенденції розвитку міжнародних фінансових ринків; принципи функціонування міжнародних фінансових ринків; вплив глобальних дисбалансів на еволюцію міжнародної фінансової системи; механізм міжнародних фінансових ринків; визначає практичні особливості структури міжнародних фінансових ринків за основними елементами: ф'ючерси, опціони, місця, обмін, ринки облігацій; конкретні персонажі та підходи до їх оцінки в міжнародній фінансовій системі.
Рекомендована та необхідна література
Eitman D., Stonehill A., Moffet M., 2019. Multinational Business Finance, 15th ed., Pearson, USA
Flavell, R. (2020) Swaps and Other Derivatives. John Wiley & Sons, Inc.
Hull, John C.( 2018) Options, Futures and Other Derivatives (12th Edition) (Hardcover): Prentice Hall; 6 edition, 816 pages
Kolb, Robert W. Overdahl, James A. Futures, Options, and Swaps.: Wiley; 5 edition (2007), 840 pages
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, Контрольна робота, домашня робота, тестування, опитування, дискусійне обговорення проблемних питань, вирішення задач, проект, іспит
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання таких видів робіт, як: дискусії, опитування, тестування, контрольні роботи здійснюються під час занять, які відбуваються за розкладом.
Самостійна робота студента полягає в систематичному опрацюванні нормативно – законодавчих актів та звітів про оцінку суб’єктів господарювання. Засвоєний матеріал підлягає перевірці на кожному семінарському занятті у формі усного опитування. Крім того, результати самостійного опрацювання матеріалу перевіряються у вигляді коротких письмових робіт або тестування (двічі протягом модульних тижнів), кожна з яких оцінюється максимум у 5 балів.
Перевірка домашніх завдань/самостійної роботи, дискусія – 20/12 балів /
Опитування – 10/6 балів.
Вирішення задач – 10/6 балів
Виконання проекту – 20 балів/12 балів
підсумкове оцінювання (іспит) – 40/24 балів
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Оксана
Вікторівна
Булкот
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет