Інноваційні стратегії в міжнародному бізнесі
Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-професійна, маг)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Інноваційні стратегії в міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ 3.1.3. (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН1.Формулювати, аналізувати та
синтезувати рішення науково-практичних
проблем
ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та
наукових питань державною та іноземною
мовами усно і письмово.
ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати
статистичні дані, науково-аналітичні матеріали,
необхідні для вирішення комплексних
економічних завдань
ПРН9.Приймати ефективні рішення за
невизначених умов і вимог, що потребують
застосування нових підходів, методів та
інструментарію соціально-економічних
досліджень
ПРН12. Обґрунтовувати управлінські рішення
щодо ефективного розвитку суб’єктів
господарювання, враховуючи цілі, ресурси,
обмеження та ризики
ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані
висновки за результатами досліджень,
презентувати результати, аргументувати свою
думку
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сутність та механізми процесів в міжнародній економічній системі, особливості діяльності міжнародних компаній.
Вміти: здійснювати аналіз господарської діяльності ринкових суб’єктів у мінливому бізнес-середовищі.
Зміст навчальної дисципліни
Програма вивчення дисципліни передбачає опанування таких модулів навчання (2 модулі):
Змістовий модуль 1. Концепція інновацій, яка розглядає основні підходи до управління інноваціями на підприємстві, інноваційні стратегії підприємства, організаційні форми інноваційної діяльності
Змістовий модуль 2. Стратегічні аспекти управління інноваціями, який присвячений основним тактичним та оперативним питанням, з які постають перед сучасними організаціями під час підприємницької діяльності з впровадження інновацій.
Рекомендована та необхідна література
Christensen C., Raynor M. The innovator's solution: creating and sustaining successful growth. Boston, Massachusetts, USA: Harvard Business School Press, 2013. 320 p.
Davila T., Epstein M., Shelton R. Making Innovation Work: How to Manage It, Measure It, and Profit from It. Pearson Education, 2012. 368 p.
Tidd J., Bessant R. Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change. New York: John Wiley and Sons, 2020. 624p.
Trott P. Innovation management and New Product Development. Pearson Education, 2017. 666 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, кейсові завдання, виконання групових завдань та індивідуального проекту
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання:
-семестрове оцінювання:
1) Опитування та перевірка домашньої роботи (максимально - 40 /мінімально - 24 бали)
2) Презентація індивідуальних проектів (максимально - 20 / мінімально - 12 балів);
- підсумкова оцінка у формі іспиту:
Студент не допускається до складання іспиту, якщо він набрав менше 36 балів протягом семестру. Іспит не може бути меншим за 24 бали, щоб отримати загальну позитивну оцінку за курс. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Юріївна
Пригара
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет