Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-професійна, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
1.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН 5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності. ПРН6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді. ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики. ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи та характеристики історико-культурного процесу; основні економічні вчення та їхні ціннісні засади; основні методи дослідження особливостей та специфіки економічних практик. Вміти виокремлювати та аналізувати інформацію щодо сучасних економічних практик; застосовувати терміни, категорії, класифікації філософії, економічної теорії, соціології, менеджменту щодо суперечливих явищ та процесів економічної реальності; знаходити адекватні механізми їх вирішення та застереження. Володіти елементарними навичками роботи з консолідованою інформацією.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна знайомить студентів з основним понятійно-категоріальним апаратом етики, її методами та інструментарієм для виокремлення моральної проблематики в контексті економічної діяльності. Артикулюються причини запиту на оновлення ціннісних засад у професійній діяльності як такій та зокрема у економічній сфері, порівнюються ціннісно-нормативні вимоги основних етичних систем з конкретизацією в сучасних економічних практиках. Розглядаються предмет професійної та корпоративної етики; акцентується відмінність, суперечності та ймовірність конфлікту між ціннісно-нормативними вимогами професійної та корпоративної моралі. Обговорюються інструменти упередження подібних конфліктів та форми і засоби підвищення етичної компетенції професіоналів/членів корпорації.
Рекомендована та необхідна література
Гусейнов, А. А. Етика/А.А. Гусейнов, Р.Г. Апресян. – К.: Гардаріки, 2017. – 480 c. Дусенко, С. В. Професійна етика та етикет / С.В. Дусенка. – К.: Академія, 2015. – 224 c. Кондрашов, В. А. Етика. Естетика/В.А. Кондрашов, Є.А. Чичина. – К.: Фенікс, 2015. – 512 c. Літов, О. В. Біоетика та сучасна медицина / О.В. Літов. - М: РАН. ІНІОН. Центр гуманітарних науково-інформаційних досліджень, 2017. – 254 c.15.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 14 год. Семінари – 14 год. Самостійна робота - 62 год.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: Усна доповідь, доповнення та участь в дискусіях на семінарах 21/42 балів (максимально за 1 усну доповідь, доповнення, участь в дискусіях – 3 бали, мінімально 0,5 бали). Самостійна робота (есе): 6/9 балів. Самостійна робота (ситуаційний аналіз): 8/10 балів (максимально за 1 самостійну роботу – 4 бали, мінімально – 2 бали). Контрольна робота: 6/10 балів. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні доповіді, доповнення та участь в дискусіях на семінарах) , самостійні роботи (есе, ситуаційний аналіз) та контрольну роботу. Усі види робіт за семестр мають у підсумку: в максимальному вимірі 80 балів в мінімальному вимірі 48 балів Підсумкова контрольна робота в письмовій формі: 12 / 20 балів - підсумкове оцінювання
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лідія Віталіївна Пащук
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет