Міжнародна практика реклами

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародна практика реклами
Код дисципліни
ВП 3.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Ознайомлення студентів з концептуальними, інформаційними і програмними основами та принципими міжнародної реклами. Знати: основи теорії комунікацій, теорію і практику міжнародної реклами та професійні стандарти. Вміти: визначати об'єкт та ціль рекламної комунікації, обирати канали та інструменти промоції міжнародної реклами.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- знання основ використання рекламних технологій та застосування їх міжнародних інформаційних потоках ; - вміння вивчати, аналізувати, оцінювати та застосовувати інформаційно-комунікаційні стратегії у міжнародній рекламі; - володіння елементарними навичками щодо збирання, систематизування та аналізу промоційних- проєктів у національному та міжнародному медіа-просторі.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ Тема 1. Роль і значення міжнародної реклами в сучасному суспільстві. Історія використання ЗМІ як засобів розповсюдження міжнародної реклами. Тема 2. Сутність міжнародної реклами та маркетингу Зміст та форми міжнародної рекламної діяльності. Тема 3. Основні складові рекламного процесу. Правове регулювання рекламної діяльності. Тема 4. Соціальна реклама. Медіапланування. Кредитно модульна робота 1. Тема 5. Особливості розвитку ринку медіа-реклами в Україні. Стратегія входження в міжнародний ринок. Ціноутворення на міжнародних ринках. Тема 6. Міжнародна рекламно-комунікаційна діяльність. Тема 7. Рекламна діяльність. Рекламний бюджет. Психологія реклами. Кредитно модульна робота 2.
Рекомендована та необхідна література
1.Божкова В.В. Реклама та стимулювання збуту.- К.:Центр учбової літератури, 2009. 2.Девід Огілві Про рекламу.- Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля",2019.- 288с. 3.Джефкінс Ф. Реклама: Практичний посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Знання; КОО, 2001. 4.Катлип Скотт М., Сентер Аллен Х., Брум Глен М. Паблик рилейшенз. Теория и практика –- https://www.twirpx.com/file/187967/ 5.Міжнародна інформація: терміни і коментарі. Навчальний посібник. / Макаренко Є.А., Рижков М.М., Кучмій О.П.,Фролова О.М. – К.: «Центр вільної преси». 2017. 5.Ромат Е.В. Реклама: Учебник для вузов. 7-е издание. — Спб.: Питер, 2008. — 512 с. (Серия «Учебник для вузов»). 6.Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика.Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с. 7.Закон України «Про рекламу zakon.rada.gov.ua › laws › show 8.Європейська конвенція про транскордонне телебачення |Центр... cedem.org.ua › yevropejska-konventsiya-pro-transkordonne-telebachennya
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття
Методи та критерії оцінювання
1) захист індивідуальних завдань; 2) модульна контрольна робота. 3) залік. За індивідуальні роботи та написання модульної роботи студенти можуть отримати до 100 балів. На практичних заняттях студенти виконують практично-орієнтовані завдання, які оцінюються максимум у 10 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 2 бали). У змістовий модуль входять всі теми. Обов’язковим для заліку є виконання індивідуальних робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська