Соціальні інформаційні кампанії
Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
            Назва дисципліни
        
        
            Соціальні інформаційні кампанії
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВП 4.2
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            2 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            4
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 6. Знати сучасні комунікативні технології та аналізувати особливості їх використання державними і недержавними акторами міжнародних відносин
ПРН 10. Визначати, оцінювати та прогнозувати політичні, дипломатичні, безпекові, суспільні й інші ризики у сфері міжнародних відносин та глобального розвитку
ПРН 20. Розробляти стратегії комунікації для різних акторів міжнародних відносин, в тому числі у контексті створення позитивного іміджу і репутації
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: основи зв'язків з громадськістю, основи теорії комунікацій, політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку, іміджелогію
Вміти: визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку
Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Модуль 1. Соціальні інформаційні кампанії рівня «людина». Тема 1.  Ідентичність та специфіка інформаційних кампаній в соціальній сфері. Інформаційні кампаній та цілі стійкого розвитку. Тема 2.  Соціальні інформаційні кампанії супроводу реалізації 3-4-5 цілей стійкого розвитку. 
Модуль 2. Соціальні інформаційні кампанії рівня «суспільство». Тема 3.  Соціальні інформаційні кампанії супроводу реалізації 13-14-15 цілей стійкого розвитку. Тема 4.  Комунікативний супровід діяльності організацій під час пандемії
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Сурмин Ю.П., Тленков Н.В. Теория социальных технологий: Учеб.пособие – К.МАУП, 2004. – 608 с. - https://maup.com.ua/assets/files/lib/book/sc_29.pdf Оганян К. М. Социальные технологии: учебник и практикум / К.М.Оганян.— 3-е изд., испр. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2018. — 252 с. - https://www.twirpx.com/file/2723637/ Доклад о Целях в области устойчивого развития, 2020 год - https://unstats.un.org/sdgs/report/2020/The-Sustainable-Development-Goals-Report-2020_Russian.pdf Организация информационно-просветительских и социально-рекламных кампаний, направленных на распространение семейных форм устройства детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей. – М.: ООО «Издательство «Проспект», 2009. – 152 с. - https://victoriacf.ru/wp-content/uploads/2012/12/organizaciya_informacionno-prosvetitelskih_i_socialno-reklamnyh_kampaniy.pdf
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, кейс-стаді.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, контрольних робіт, виконання кейс-стаді, презентацій та індивідуальних виступів.
Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій (за 1-й та 2-й модуль) – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів).
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Олена
                            Володимирівна 
                            Шевченко
                        
                        
                            Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій  
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
                    Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій 
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут міжнародних відносин