Міжнародна практика PR

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародна практика PR
Код дисципліни
ОК 08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 6. Знати сучасні комунікативні технології та аналізувати особливості їх використання державними і недержавними акторами міжнародних відносин ПРН 13. Розробляти та реалізовувати проекти прикладних досліджень міжнародних відносин, зовнішньої та світової політики ПРН 19. Аналізувати і оцінювати ефективність використання зв’язків з громадськістю (PR), публічної дипломатії, інформаційних операцій суб’єктами міжнародних відносин
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи зв'язків з громадськістю, основи теорії комунікацій, корпоративні комунікації, іміджелогію Вміти: визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Стратегія і тактика PR. Тема 1. Сучасні тренди в міжнародних комунікаціях. Сучасні техніки збору інформації та генерування контенту. Тема 2. Теорія поколінь, інформаційні потреби та специфіка комунікативного впливу на цільові аудиторії різних поколінь. Тема 3. Trust & Transparency в PR-комунікаціях. Тема 4 Етичні засади PR діяльності. Національне та міжнародне регулювання в PR. Тема 5. Прикладні аспекти роботи PR-фахівця. Організація PR-служби. Робота PR-агентства. Тема 6. Міжнародний контекст PR-діяльності. Тема 7. Національний та міжнародний ринок PR.
Рекомендована та необхідна література
Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2017. – 464с. Комунікативні тренди міжнародних відносин. Монографія – К. : Центр вільної преси, 2016. – 614 с. Зовнішньополітичні комунікативні технології. Підручник. – К. : Центр вільної преси, 2016. – 416 с. Dennis L. Wilcox, Phillip H. Ault, Warren K. Agee, Glen T. Cameron Essentials of Public Relations - https://www.litmir.me/br/?b=282893 Стратегічні комунікації. Підручник. – К. : Вадекс, 2019. – 446 с. David Meerman Scott The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly Paperback - https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781119172499 Катлип Скотт М., Сентер Аллен Х., Брум Глен М. Паблик рилейшенз.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, кейс-стаді.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, контрольних робіт, виконання кейс-стаді, презентацій та індивідуальних виступів. Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій – до 30 балів, пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів. Робота на семінарах проводиться в тому числі із використанням можливостей системи дистанційного навчання Teams; підсумкова модульна контрольна робота (проводиться у формі онлайн-тесту на платформі Moodle) – до 35 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів); виконання індивідуальної письмової роботи (1 робота) – до 35 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів).
Мова викладання
Українська