Світові телерадіокорпорації

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Світові телерадіокорпорації
Код дисципліни
ВБ 6.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати особливості та механізми управління комунікаціями в міжнародних відносинах; Розуміти сутність та розрізняти особливості основних програм у діяльності світових телерадіокорпорацій; Знати основні види інформаційної діяльності світових телерадіокорпорацій та сфери їх впливи у міжнародних відносин; Ставити завдання щодо аналізу діяльності світових телерадіокорпорацій (на прикладі країн за вибором); Формувати критеріальні системи оцінки та розробляти план моніторингу ефективності телерадіокорпорацій у глобального інфопросторі; Організовувати ефективну комунікацію між членами команди при виконаннігрупових практичних завдань; Самостійно виконувати аналітичні звіти програмної політики світових телерадіокорпорацій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
-знання основних понять у сфері діяльності світових телерадіокорпорацій, визначити їх інформаційно-комунікаційну роль у системі міжнародних відносин; -уміння аналізувати діяльність світових телерадіокорпорацій у глобальному інформаційному просторі, розширити знання з різних сфер науково-практичної діяльності з метою підготовки та написання інформаційни х та аналітичних матеріалів у сфері міжнародної політики; -володіння елементарними навичками конкретними методиками та практиками обробки інформаційних потоків, збору матеріалу та підготовки матеріалів для ТРК з міжнародної проблематики.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ Тема 1. Роль і значення світових телерадіомовних корпорацій в глобалізованому світу. Тема 2. . Сучасні умови діяльності світових провідних ТРК. Тема 3. Становлення та діяльність світових телерадіокорпорцій. Тема 4. Світові телерадіокорпорації у структурі масмедіа країн Східної Європи. Тема 5. Телерадіомовні корпорації Північної Америки. Кредитно-модульна робота 1. Тема 6. . Особливості медіаринку ТРК США. Тема 7. Світові ТРК у системі міжнародних масмедіа. Тема 8. .Світові телерадіомовні корпорації та формування мультимедіа-імперій: їх вплив на етнокультурні процеси. Тема 9. Новітні тенденції розвитку ТРК в Україні. 10. Тема 10. . Вплив світових ТРК на політичне життя в Україні. Кредитно-модульна робота 2.
Рекомендована та необхідна література
1. Яковець А.В. Телевізійна журналістика:теорія і практика: Посібник. – 2-ге вид. доповн. і переробл. – К.: Вид. дім « Києво-Могилянська академія», 2009. 2. Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу «Мистецтво» в НУШ. Навчально-методичний посібник. / О. В. Волошенюк, О.В. Чорний — Київ: Академія української преси, Центр Вільної Преси, 2020. — 54. с. 3. Мой Д., Ордольфф М. Телевізійна журналістика: Практична журналістика, том 62 / За загал. ред. В. Ф. Іванова; Пер. з нім. В. Климченка. — Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2019. — 234 с 4. Брᴎджᴎᴛ Бесс, Дᴎдье Дезормо. Посᴛроенᴎе ᴛелевᴎзᴎонного репорᴛажа. М., 2004. 3) 5. Вальорска М. Аґнєшка Діпфейк та дезінформація : практ. посіб. / Аґнєшка М. Вальорска ; пер. з нім. В. Олійника – К. : Академія української преси ; Центр Вільної Преси, 2020. – 36 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття
Методи та критерії оцінювання
1) захист індивідуальних завдань; 2) модульна контрольна робота. 3) залік. За індивідуальні роботи та написання модульної роботи студенти можуть отримати до 20 балів. На лабораторних заняттях студенти виконують практично-орієнтовані завдання, які оцінюються максимум у 10 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 2 бали). У змістовий модуль входять всі теми. Обов’язковим для заліку є виконання індивідуальних робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська