Державний брендінг
Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Державний брендінг
Код дисципліни
ВБ 6.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 9. Розуміти роль і особливості використання інформації та комунікації у сучасних міжнародних відносинах
ПРН 18. Застосовувати технології формування позитивного іміджу організації, політичного лідера або країни на міжнародній арені
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: базові положення теорії міжнародних відносин, зв’язків з громадськістю в міжнародних відносинах, базові засади урядових інформаційних кампаній, основи теорії комунікацій
Вміти: визначати ціль та об'єкт комунікації, обирати спосіб донесення інформації та отримання зворотного зв'язку
Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Основи брендінгових технологій. Тема 1. Теоретичні та прикладні аспекти технологій брендінгу як складової PR-діяльності. Тема 2. Система управління брендом. Тема 3. Методика та методологія розробки стратегії брендінгу. Тема 4. Відмінності державного брендінгу від корпоративного та брендінгу міжнародних організацій.
Модуль 2. Державний брендінг країн світу. Тема 5. Основи брендінгу території. Тема 6. Брендінг територіальних одиниць . Тема 7. Державний брендінг країн світу. Тема 8. Стратегія формування державного бренду України
Рекомендована та необхідна література
Шевченко О.В. Державний брендінг в міжнародних відносинах: Навчальний посібник / Шевченко О.В. – К.: ІМВ, 2018. – 185 с. Анхольт С., Хильдрет Д. Бренд Америка. Как культурные ценности одной нации завоевывают сердца и умы миллионов людей в других странах благодаря правильно построенным маркетинговым стратегиям. - http://www.dkniga.ru/upload/iblock/866/866ceeaeb375fb43a46ee1e36c029c5f.pdf Simon Anholt Places: Identity, Image and Reputation - https://www.twirpx.com/file/2157784/ Визгалов Д. Брендинг города – https://urbaneconomics.ru/sites/default/files/3467_import.pdf Marc Fetscherin Nation Branding - https://www.researchgate.net/publication/200166326_Nation_Branding Nation Branding: CountrySpecificEvaluation
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, кейс-стаді.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, контрольних робіт, виконання кейс-стаді, презентацій та індивідуальних виступів.
Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій – до 35 балів (до 5 балів за семінар, 7 семінарських занять, 5х7=35 балів), пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів. Підсумкова модульна контрольна робота – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів). Виконання індивідуальної письмової роботи (1 робота) – до 35 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів). Письмові роботи приймаються у визначені терміни.
Курсом передбачена 2 змістовні частини. Завершується дисципліна – заліком.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Олена
Володимирівна
Шевченко
Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра міжнародних медіакомунікацій та комунікативних технологій
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин