Корпоративні війни

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Корпоративні війни
Код дисципліни
ВБ 3.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
- Розуміти роль і особливості використання інформації та комунікації у сучасних міжнародних відносинах. - Розробляти і реалізовувати ефективні стратегії інформаційного протиборства у міжнародних відносинах, прогнозувати потенційні наслідки інформаційних впливів для суб’єктів міжнародних відносин
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- Знати зміст основних понять і термінів сфери міжнародного бізнесу, особливості діяльності корпорацій та корпоративного управління; концептуальні засади інформаційної війни та інформаційних операцій; методи пропаганди цінностей суспільства споживання; - Вміти використовувати прикладні методи аналізу стану інформаційної безпеки компанії та її конкурентів; виявляти інформаційні загрози та ефективно їм протидіяти; - Володіти навичками пошуку та аналізу інформації з різних питань міжнародних відносин, використовувати навички роботи з відкритими джерелами та базами даних.
Зміст навчальної дисципліни
1. Феномен корпоративних війн у сучасній конкурентній боротьбі компаній. Класифікація корпоративних війн. 2. Маркетингові війни. Принцип сили у маркетинговому протиборстві компаній. Стратегії маркетингових війн. «Стратегічний квадрат». 3. Рекламні війни корпорацій та рекламний тролінг. Порівняльна реклама у корпоративних війнах 4. Репутація та імідж компанії як об’єкт атаки у сучасних корпоративних війнах. Стійкість репутації корпорацій та репутаційні ризики. Онлайн-репутація. 5. Сучасні методи конкурентної боротьби корпорацій. Вплив інформаційного розвитку на стійкість корпорацій у корпоративних війнах. Інформаційний потенціал підприємства та його роль у конкурентній боротьбі корпорацій. Інформаційні ризики та загрози для корпорацій 6. Конкурентна розвідка та шпигунство 7. Інформаційна безпека як стратегія захисту компанії у корпоративному протиборстві Комунікативні стратегії протидії корпоративним війнам та інформаційним операціям
Рекомендована та необхідна література
1. Міжнародна інформація: терміни і коментарі. Навчальний посібник. / Макаренко Є.А., Рижков М.М., Кучмій О.П.,Фролова О.М. – К.: «Центр вільної преси». 2017. 2. Біденко С., Золотаревич І. Репутаційний антистрес. Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу. – К., 2021.– 224 с. 3. Кирій В.В., Солодкий В.С., Тімофєєв В.О. Конкурентна розвідка та контррозвідка: Навч. посібник. – Харків: ХНУРЕ, 2015. – 380 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://openarchive.nure.ua/bitstream/document/5920/1/Timofeev_posobie_201_380.PDF. Дата звернення: 8.08.2021 4. Панченко Ж.О. Репутаційний менеджмент / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин. - К., 2015. - 220 с. 5. Райс Е., Траут Д. Маркетингові війни. – Х.: Видавництво «Ранок»: Фабула, 2021, 240 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, кейс-стаді
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія – до 70 балів. 2. Модульна контрольна робота – до 30 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра міжнародної інформації
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин