Медіавиробництво: промоція

Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіавиробництво: промоція
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
1.1 Знати теорію рекламних і ПР-комунікацій в інтернеті. 1.2 Знати принципи формування якісного діджитал-контенту та його просування за допомогою онлайн-каналів. 1.3 Знати способи впливу на громадську думку за допомогою інструментів онлайн-комунікації. 2.1 Розробляти комунікаційну стратегію для промоції медіапродуктів в інтернеті. 2.2 Правильно обирати канали комунікації для промоції медіапродуктів 2.3 Формувати контент комунікацій за допомогою різних методів і засобів. 3.1 Презентувати результати своє праці. Дискутувати та аргументовано відстоювати власну думку. Надавати оцінку роботі колег. 3.2 Злагоджено працювати у проєктній команді під час створення моделей промоції діджитал-проєктів. 4.1 Самостійно опрацьовувати матеріал, керувати своїм часом.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи комунікаційної діяльності. 2. Володіти елементарними навичками створення комунікаційного контенту. 3. Вміти працювати з науковими та навчальними джерелами.
Зміст навчальної дисципліни
Метою вивчення дисципліни є формування у студентів розуміння теоретичних основ і практичних навичок промоції медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання ПР-технологій, принципів рекламного менеджменту та медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу. Дисципліна допомагає опанувати практичні методи та інструменти просування проєктів у сучасному цифровому світі з урахуванням потреб цільової аудиторії, специфіки та позиціювання продукту, комунікаційної активності конкурентів та інших чинників. Дисципліна «Медіавиробництво: промоція» охоплює вивчення специфіки й принципів рекламної та ПР-діяльності для просування медіапродуктів у онлайн-просторі та ґрунтується на методах ефективного використання каналів цифрових комунікації й створення відповідного текстового й візуального контенту. Вона має на меті сформувати у студентів знання і практичні вміння у сфері предметної спеціалізації, ознайомити з підходами у розробленні комунікаційної стратегії й тактики просування медіапродуктів в інтернеті, а також навчити оперувати засобами цифрового маркетингу. Дисципліна спрямована на розвиток навичок ефективної командної роботи, координування діяльності з колегами під час спільного створення діджитал-проєктів.
Рекомендована та необхідна література
1. Роулс Деніел. Цифровий брендинг. Повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань, Київ: Фабула, 2020. 2. Біденко С., Золотаревич І. Репутаційний антистрес: Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу / Сергій Біденко, Ірина Золотаревич. Київ : Yakaboo publishing, 2021, 224 с. 3. Балабанова Л.В., Юзик Л.О. Рекламний менеджмент: підруч. Донецьк: ДонНУЕТ, 2016, 414 с. 4. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2014, 440 с. 5. Halvorson K. Content Strategy for the Web : Second edition. Berkeley, California : New Riders, 2012, 198 p. 6. Грантрайтінг. Методичні рекомендації для органів публічної влади щодо написання проектних заявок : посібник. Харків : Регіональний центр міжнародних проектів і програм, 2013, 78 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Кожен модуль включає в себе проведення лекційних та практичних занять. Після кожного з них студентам надаються питання та завдання для підготовки до практичних занять. Самостійна робота передбачає опрацювання джерел, виконання завдань до кожної теми, а також поетапне розроблення діджитал-проєкту. Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у двох формах: семестрове оцінювання (практичні заняття, тести, самостійна робота, модульна робота) і підсумкове оцінювання (іспит). Успішне виконання завдання (практичні заняття, самостійна робота, іспит) – отримання за роботу не менше 60% від максимальної оцінки. Загальна сума балів – 100 балів (із них семестрове оцінювання – максимум 60 балів, підсумкове оцінювання (іспит) – максимум 40 балів). Після завершення модулів 1-4 та 5 проводяться дві модульні контрольні роботи у вигляді тесту (оцінювання теоретичних і практичних знань, пов’язаних із темами програми).
Мова викладання
українська