Психологія ділового спілкування

Освітня програма: Психологія бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія ділового спілкування
Код дисципліни
ДВС.3.03.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР3. Здійснювати пошук інформації з різних джерел, у т. ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань. ПР10. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника. ПР13. Взаємодіяти, вступати у комунікацію, бути зрозумілим, толерантно ставитися до осіб, що мають інші культуральні чи гендерно-вікові відмінності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи загальної, диференціальної та соціальної психології, психології розвитку. 2. Уміти здійснювати психологічний аналіз внутрішнього світу та поведінки особистості. 3. Володіти навичками пошуку, опрацювання та аналізу інформації, використання інформаційних та комунікативних технологій
Зміст навчальної дисципліни
Вивчення дисципліни формує здатність до аналізу змісту та перебігу комунікації в різноманітних контекстах, використання цих знань з метою підвищення ефективності власного професійного та поза-професійного спілкування, навчання інших оптимальним способам спілкування. Сформовані в результаті вивчення предмета компетентності знайдуть застосування в усіх сферах професійної діяльності психолога — науковій, викладацькій, прикладній. Мета: засвоїти знання з прикладної психології спілкування; знати психологічні засади побудови комунікативного процесу; оволодіти базовими комунікативними наичками та уміннями; навчитись ефективно використовувати провідні форми, прийоми та способи ділового спілкування; уміти аналізувати невербальні сигнали у діловому спілкуванні.
Рекомендована та необхідна література
1. Етика і психологія ділових відносин: навчальний посібник / за ред. проф. Т. Є. Андрєєвої. Х.: Бурун Книга, 2004. 144 с. 2. Етика ділового спілкування: / за редакцією Т.Б. Гриценко, Т.Д. Іщенко, Т.Ф. Мельничук / Навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. 344 с. 3. Кайдалова Л. Г., Пляка Л. В. Психологія спілкування: навчальний посібник. Х:НФаУ., 2011. 132 с. 4. Цимбалюк І. М. Психологія спілкування: навчальний посібник. 2-ге вид., випр. та доп. К.: ВД «Професіонал», 2007. 464 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, обговорення та дискусії на семінарських заняттях; індивідуальні та групові творчі завдання, аналіз кейсів, діагностична робота з методиками, елементи ігрового тренінгу, комунікативні вправи та рольові ігри, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Усні відповіді на семінарах, доповнення, участь у дискусіях, виконання творчих індивідуальних та групових завдань оцінюються на кожному занятті, а самостійна робота після занять. Підсумкова контрольна робота виконується в аудиторії в кінці семестру. Залік виставляється шляхом додавання кількості балів отриманих за всі види роботи впродовж семестру та підсумкової контрольної роботи. Min. – 60 балів Max.– 100 балів Усна відповідь 6 х 3 = 18 10 х 3 = 30 Доповнення 4 х 1 = 4 5 х 2 = 10 Презентації, участь у дискусіях, робота у мікрогрупах 3 х 6 = 18 5 х 6 = 30 виконання тестових вправ, 10х1 =10 10х1 =10 Контрольна робота 10 х 1 = 10 20 х 1 = 20
Мова викладання
Українська