Психологічні технології управління персоналом

Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні технології управління персоналом
Код дисципліни
ДВС.3.05
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
LO4. To make a psychological prognosis for the development of personality, groups, organizations. LO5. To develop programs of psychological interventions (training, psychotherapy, counseling, etc.), implement them in individual and group work, evaluate their quality.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основи психометрики, психологічної діагностики, соціальної психології, статистичного аналізу даних. 2. Вміти: здійснювати пошук інформації в Інтернеті, розуміти фахові наукові публікації англійською мовою, перевіряти елементарні статистичні гіпотези. 3. Володіти: комп’ютером, англійською мовою, навичками саморегуляції, вмінням самостійно вчитися.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна знайомить студентів з провідною сферою практичної психології — прикладною психологією в управлінні персоналом. Опанування дисципліни забезпечує необхідні для практичної діяльності управлінця компетентності, які знайдуть застосування в подальшій практичної діяльності на різних рівнях адміністрування та управління, а також покращать саморегуляцію майбутньої рольової поведінки підлеглого та керівника. Мета – ознайомити студентів з основними психологічними теоріями управління та особливостями роботи з персоналом в організації; проаналізувати етапи діяльності менеджера з персоналу; сформувати навички управлінського спілкування та командотворення; оволодіння методами професійного підбору персоналу.
Рекомендована та необхідна література
1. Ainsworth E. R. 360 Degree Feedback: A Transformational Approach / E. R. Ainsworth. — Panoma Press, 2016. — 234 p. 2. Scott V. Conflict Resolution at Work For Dummies / V. Scott. — Hoboken, N.J : For Dummies, 2009. — 368 p. 3. Aldag R. Creating High Performance Teams: Applied Strategies and Tools for Managers and Team Members / R. Aldag, L. Kuzuhara. — New York; London : Routledge, 2015. —416 p. 4. Athanasopoulou A. Developing Leaders by Executive Coaching: Practice and Evidence / A. Athanasopoulou, S. Dopson. — Oxford : Oxford University Press, 2015. — 288 p. 5. Rothwell W. Effective Succession Planning: Ensuring Leadership Continuity and Building Talent from Within I W. Rothwell. — New York : AMACOM, 2015. — 512 p. 6. Nilson C. How to Manage Training: A Guide to Design and Delivery for High Performance / C. Nilson. — New York : AMACOM, 2003. — 426 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді на семінарі: 24/14 балів 2. Творча самостійна робота: 56/34 балів 3. Тестування: 20/12 балів. Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення - письмова. Види завдань - чотири відкриті питання, відповідь на кожне оцінюється в 10 балів. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним," не може бути меншою за 24 бали. Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів.
Мова викладання
Українська