Психологія моделювання масової політичної поведінки
Освітня програма: Політична психологія
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологія моделювання масової політичної поведінки
Код дисципліни
ВБ.1.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 10. Узагальнювати результати власних наукових досліджень у формі наукових звітів різних форм (тез, статей, доповідей, презентацій)
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати базові поняття загальної, соціальної та політичної психології.
Студент повинен вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та співвідносити їх із своєю професійною діяльністю.
Студент повинен володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків, елементарними навичками статистичного аналізу
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в ознайомленні з теоретико-методологічними засадами психології моделювання масової електоральної поведінки, формуванні практичних навичок використання сучасних методів та методик моніторингових досліджень з урахуванням загальнолюдських цінностей та норм професійної етики психолога
Анотація. Дисципліна призначена для формування у студентів системи науково-практичних знань, умінь та компетенцій у сфері психології масової електоральної поведінки, визначення тенденцій розвитку соціально-політичних процесів, складання ефективних електоральних прогнозів та вироблення оптимальних управлінських рішень.
Розглядаються основні концепції та моделі електоральної поведінки; чинники, які впливають на неї, вітчизняний та зарубіжний досвід організації моніторингових досліджень, методи вивчення та прогнозування електоральної поведінки, основні принципи психотехнологій моделювання та моніторингу політичної електоральної поведінки
Рекомендована та необхідна література
1. Арабаджиєв Д. Ю. Громадський моніторинг за виборчим процесом в Україні: монографія. Запоріжжя: Просвіта, 2014. 313 с.
2. Афанасьєва М. В. Виборча інженерія в Україні: монографія. Одеса: Юридична література, 2014. 382 с.
3. Бокоч В. М. Електоральний маркетинг в політичному процесі: міжнародний досвід: монографія. Ужгород: Ліра, 2015. 198 с.
4. Шубін С. Політичний маркетинг: монографія. Миколаїв: Іліон, 2018. 1155 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, практична робота, диспут, реферат
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді та доповнення під час семінарів і дискусій, аналітичні доповіді, реферати, творчі самостійні роботи,модульні контрольні роботи
Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку.
Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для студентів, які набради понад 60 балів.
Студенти, які впродовж семестру набрали менше 60 балів, але більше 40 балів ( критично-розрахунковий мінімум), складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів.
Студенти, які впродовж семестру набрали кількість балів меншу за критично-розрахунковий мінімум (40 балів) до складання заліку не допускаються.
Зараховано / Passed - 60 – 100,
Не зараховано / Fail – 0 - 59
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Павло
Дмитрович
Фролов
Кафедра соціальної психології
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної психології
Факультет психології