Психологія споживчої поведінки

Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія споживчої поведінки
Код дисципліни
ОНД.10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів ПРН 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття загальної та соціальної психології, соціології, закономірності спілкування та взаємодії, особливості групових процесів; базові поняття психології реклами, механізми соціально-психологічного впливу. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом загальної та соціальної психології, соціології, розпізнавати та кваліфікувати певні соціологічні та психологічні процеси та явища, застосовувати базові методи психологічних досліджень соціальних груп та особистості. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення зі змістом та структурою споживчої поведінки, її зовнішніми та внутрішніми детермінантами, психологічними механізмами та феноменами, що зумовлюють особливості споживчої поведінки та зумовлюють можливості її прогнозування та моделювання. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню психологічних основ поведінки споживача та напрямкам психологічного дослідження споживчої поведінки. Другий – психологічним чинникам споживчої поведінки, психологічним процесам та станам в структурі споживчої поведінки, диференціальній психології споживачів. Третій – зовнішнім та маркетинговим чинникам поведінки споживачів.
Рекомендована та необхідна література
1. Канеман Даніел. Мислення швидке й повільне. К : Наш Формат, 2017. 488 с. 2. Ларіна Я. С., Рябчик А.В. Поведінка споживача : навч. посіб. К. : «ОлдіПлюс», 2020. 284 с. 3. Окландер М. А. Поведінка споживача : навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2014. 208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота, усна доповідь, доповнення. Форма підсумкового контролю: залік Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60): 1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): - 34/18 балів 2. Аналітична самостійна робота: - 20/12 балів 3. Творча самостійна робота: - 22/14 балів 4. Модульні контрольні роботи: - 24/16 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на заліку 40 балів, мінімальна - 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 60-100: Зараховано / Passed 0-59: Не зараховано / Fail
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ірина Вадимівна Клименко
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології