Сучасні дослідження комунікації 2 семестр

Освітня програма: Сучасна англомовна комунікація та переклад i дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні дослідження комунікації 2 семестр
Код дисципліни
ОК.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 2, ПРН 6, ПРН 7, ПРН 9, ПРН 11, ПРН 13, ПРН 16, ПРН 18. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Практика англійської мови», «Стилістика англійської мови», «Теоретична граматика англійської мови», «Лексикологія англійської мови», «Дискурсивні дослідження» 2. Знання теоретичних основ загального мовознавства, особливостей семантики, будови та функціонування одиниць англійської мови 3. Володіння техніками та методиками традиційного лінгвістичного аналізу одиниць та навчками спілкування англійською мовою на лінгвістичні теми
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в ознайомленні студентів з положеннями теорії комунікації. Курс складається з двох частин: у першій увага приділяється масовій комунікації, у другій частині – міжкультурній комунікації. Дисципліна надає студентам інструментарій для аналізу текстів різного типу та різних сфер комунікації. Курс сприяє розвитку комунікативних навичок студентів і готує їх для роботи в різних комунікативних ситуаціях.
Рекомендована та необхідна література
Алєксєєва І.О. Вступ до теорії міжкультурної комунікації. К.: «Київський університет», 2011. Алєксєєва І.О., Каптюрова О.В. Практикум з теоретико-практичного курсу англійської мови (для студентів-магістрів). Частина ІІ. Міжкультурна комунікація (Модуль 1). Київ: «ЕНЕРДЖІМЕДІА», 2020. Левицький А.Е., Борисенко Н.Д., Савчук І.І. Теорія міжкультурної комунікації: працюємо самостійно. К.: Логос, 2011. Мак-Квейл Д. Теорія масової комунікації. Львів: Літопис, 2010 Почепцов Г.Г. Від Facebook'у і гламуру до Wikileaks: медіакомунікації. К.: Спадщина, 2012 Hall E. The Hidden Dimension. N.Y., 1998 Lado R. Linguistics across cultures. Applied Linguistics for Language Teachers. University of Michigan, 1990 McLuhan M., McLuhan E. Laws of Media: The New Science. Toronto: University of Toronto Press, 1988.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи. Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - лекції, практичні заняття, творчі та дослідницькі завдання, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, тести) та за самостійну роботу (дослідницькі та творчі проекти). За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів.
Мова викладання
Англійська