Методологія соціально-педагогічних досліджень
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Методологія соціально-педагогічних досліджень
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 24
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            5 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН3, ПРН4, ПРН5, ПРН6, ПРН8, ПРН10, ПРН15, ПРН19, ПРН22, ПРН25, ПРН29. 
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Здобувач освіти повинен:
Знати: історичні віхи розвитку практики соціальної роботи; зміст та завдання соціальної роботи; методи соціальної роботи та соціально-педагогічної діяльності; нормативно-правове регулювання базу соціально-педагогічної діяльності.
Вміти:
- аналізувати суспільні процеси становлення і розвитку соціальної роботи як науки, соціально-педагогічної практики;
- працювати в групі, раціонально використовувати час, чітко розподіляти доручення з метою отримання максимального результату;
- орієнтуватися в пошукових системах глобальних комп'ютерних мереж;
- вибирати інформаційні ресурси згідно виробленим або вказаним критеріям;
- критично аналізувати одержувану інформацію, виділяти в ній найбільш істотне;
- співвідносити і систематизувати отримані знання та практичний досвід з досліджуваного питання.
Володіти елементарними навичками  застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної діяльності.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна покликана ознайомити здобувачів освіти з особливостями наукового пошуку відповідей на питання в межах професійної галузі. Мета дисципліни – оволодіння студентами знаннями про сутність наукової роботи, принципи і методи проведення наукових досліджень, підготовка студентів до організації та проведення самостійного наукового дослідження з проблем соціально-педагогічної діяльності.
Зміст дисципліни розкривається у двох модулях. У першому модулі «Сутність та загальна характеристика наукового соціально-педагогічного дослідження» розглядаються загальні відомості про наукове дослідження та методологію соціально-педагогічного дослідження. У другому модулі «Методи соціально-педагогічного дослідження» представлено основні та додаткові методи соціально-педагогічного дослідження.
Важливе місце у дисципліні відводиться набуттю практичних умінь щодо організації та проведення власного соціально-педагогічного дослідження.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Бхаттачерджи А., Ситник Н. І. Дослідження в соціальних науках: теорія і практика.  США: Університет Південної Флоріди. Київ: КПІ, 2020. 160 с. 
2.	Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / за ред. І. С. Добронравової (ч. 1), О. В. Руденко (ч. 2). Київ: ВПЦ «Київський університет», 2018. 607 с.
3.	Gravetter F. J, Forzano L. B. Research Methods for the Behavioral Sciences. 6 ed. Cengage. 2017. 580 р.
4.	MacDonald S., Headlam N. Research Methods Handbook : Introductory guide to research methods for social research. Manchester : CLES. 2009. 72 р.
5.	Methodology or methods in Social Pedagogy: between Latin America and Europe. In book: Latin American Social Pedagogy: relaying concepts, values and methods between Europe and the Americas? Studies in Comparative Social pedagogies and International Social Work and Social Policy, 2015. Vol. XXVIII. Bremen: EVH/Academicpress GmbH. P. 54-71.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, завдання з самостійної роботи студента.
Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи.
Мінімальна кількість балів, що може буде набрана за семестр і необхідна для допуску до складання іспиту – 36 балів, максимальна кількість балів, яку здобувач освіти може набрати за роботу протягом семестру – 60 балів (з них: опитування, дискусії – 10 балів (по 2-4 бали); практичні завдання – 10 балів (по 2-4 бали); тестування – 10 балів; модульні контрольні роботи – 20 балів; самооцінювання – 10 балів).
Підсумкове оцінювання – іспит (максимально – 40 балів, мінімально – 24 бали).
Схема оцінювання:
-	Відмінно (90-100 балів)
-	Добре (75-89 баліів)
-	Задовільно (60-74 балів)
-	Незадовільно (0-59 балів)  
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Ольга
                            Олегівна
                            Байдарова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології