Попередження соціальної ексклюзії
Освітня програма: Соціальна педагогіка бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Попередження соціальної ексклюзії
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 3.3.4.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН1.
ПРН3. 
ПРН4. 
ПРН6. 
ПРН8.
ПРН12. 
ПРН15. 
ПРН18. 
ПРН19. 
ПРН22. 
ПРН25. 
ПРН28. 
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студент повинен знати: функції та властивості соціальних норм. Знати причини і фактори соціальної дезадаптації.
Студент повинен вміти: проводити заходи з попередження соціальної ексклюзії з різними соціальними групами.
Студент повинен володіти: практичними навиками спілкування у соціально-педагогічній діяльності. 
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – студенти мають оволодіти знаннями про засоби та шляхи подолання соціальної ексклюзії.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Карп’як М. О. Соціальна ексклюзія в Україні: ознаки та форми прояву в сучасному суспільстві. Регіональна економіка. 2020. №2(96). С. 144-152.
2.	Красілова Ю. М, Марчук В.І. Особливості комунікації між дітьми в інклюзивному середовищі/Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка Соціальна робота Випуск 1, С. 33-36.
3.	Красілова Ю., Чернуха Н., Матеєва-Петрова М., Васильева-Халатникова М., Крупник З. The Role of the Sociocultural Environment of Inclusion in the Modern Educational Institution.  International Journal of Higher Education/ Vol 10, No 3 (2021).  ISSN 1927-6044. ‒Р.‒ 211‒222.
4.	Максимова Н.Ю, Красілова Ю.М. Умови підвищення ефективності профілактики булінгу серед підлітків/Збірник тез, ІІІ Всеукраїнський форум за міжнародної участі «Дитина у тривожному середовищі: розвивальні та відновлювальні практики» 31 травня ‒ 1  червня 2021р. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента,
опитування, підготовка презентацій, аналітичних матеріалів, доповідей вирішення практичних завдань.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Максимальна кількість балів на заліку - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку –36 балів.
Схема оцінювання:
Відмінно 90-100 балів.
Добре 75-89 балів.
Задовільно 60-74 балів.
Незадовільно 0-59 балів.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Юлія
                            Михайлівна
                            Красілова
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології