Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи
Код дисципліни
ВБ 3.2.1.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН-9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання (ПРН-9).
ПРН-10. Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
ПРН-11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
ПРН-12. Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основи соціальної педагогіки, базових концепцій розвитку і соціалізації особистості, основні напрями і функції діяльності соціального педагога.
Студент повинен вміти: знання теоретичних основ соціально-психологічних особливостей різних соціальних груп та змісту соціально-педагогічної роботи.
Студент повинен володіти елементарними навичками: застосування принципів та вибору доцільних форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – організаційно-технологічне забезпечення розширює професійні можливості соціального педагога.
Дисципліна «Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи» покликана сформувати у студентів уявлення соціального педагога про організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи та здійснювати аналіз організаційно-технологічного забезпечення соціально-педагогічної роботи.
Змістові модулі:
- Загальна характеристика організаційно-технологічного забезпечення соціально-педагогічної роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Соціальна педагогіка: навч. посіб. / [О. В. Безпалько, І. Д. Звєрєва, Т. Г. Веретенко]; за ред. О. В. Безпалько. – К.: Академвидав, 2013. – 312с.
2. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 1 Сучасні орієнтири та ключові технології / З. П. Кияниця, Ж. В. Петрочко. – К.: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. – 256 с.
3. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 2 (Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми) / А. В. Аносова, О. В. Безпалько,
Т. П. Цюман та ін. / За заг. ред.: Т. М. Журавель, З. П. Кияниці. – К.: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. – 352 с.
4. Чернуха Н. Соціально-педагогічна робота в Україні: становлення, реалії, перспективи // Соціальна робота: Вісник Київського національного університету іменв Тараса Шевченка, № 1(5), 2019, С. 37-40.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента.
Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – 20 балів. Підготовка доповідей та рефератів – 20 балів. Модульна контрольна робота – 20 балів. Екзамен – 40 балів.
При цьому, кількість балів для студента визначається наступним чином:
• 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни;
• 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання;
• 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»);
• 65-74 відповідає оцінці «задовільно»;
• 75 - 84 відповідає оцінці «добре»;
• 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»);
• 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
- Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзамен не може бути меншою 24 балів.
- Студент не допускається до складання підсумкового контролю, якщо під час семестру набрав менше ніж 20 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Надія
Миколаївна
Чернуха
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології