Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
Код дисципліни
ОК 11.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР1. ПР2. ПР4. ПР13. ПР14. ПР18. ПР6. ПР8. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсу можливо за умов знань загальної психології, психології особистості, філософії.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни студенти мають оволодіти знаннями про сутність, різновиди й критерії ефективності наукової роботи, а також про принципи, методи і технології соціально-педагогічного дослідження. Анотація навчальної дисципліни: Надається характеристика основних принципів і сукупності методів дослідження, які забезпечують засвоєння майбутніми соціальними педагогами сучасних теоретичних наукових знань з методики проведення соціально-педагогічного дослідження, у розрізі таких основних питань: 1) формування у соціальних педагогів знань, умінь та навичок проведення наукових досліджень. Для актуалізації теоретичних знань будуть проведені семінари-дискусії, диспути, тренінг-заняття; 2) розвитку неординарного мислення, творчих здібностей у процесі практичного здійснення соціально-педагогічного дослідження; 3) набуття навичок практичної роботи з організації та проведення соціально-педагогічного дослідження.
Рекомендована та необхідна література
1. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень: навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю. Г. Бургу – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с. 2. Гордієнко С. Г. Молодому науковцю коротко про необхідне: Науковопрактичний посібник. К.: КНТ, 2016. 92 с. 3. Грабченко А. І., Федорович В. О., Гаращенко Я. М. Методи наукових досліджень: Навч. посібник. Х.: НТУ «ХПІ», 2015. 142 с. 4. Ковальчук Лариса. Моделювання науково-педагогічних досліджень: Навчальний посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 520 с. 5. Конверський А. Є. Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для студ., курсантів, аспірантів та ад’юнктів / за ред. А.Є. Конверського. К.: Центр учбової літератури, 2016. 352 с. 6. Крушельницька О. В. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник. К.: Кондор, 2016. – 192 с. Цехмістрова Г. С. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник. К.: «Слово», 2015. 235 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, практичне заняття, опитування, практичне завдання
Методи та критерії оцінювання
У курсі передбачено 2 змістовних частини. Заняття проводяться у вигляді лекцій, семінарських заняття, передбачено тренінг при проведенні практичних занять Завершується дисципліна – заліком. Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові контрольні роботи із відкритими питаннями. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна семестрова контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100 – бальною шкалою). Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів. Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59 Зараховано / Passed 60-100 Не зараховано / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології