Когнітивна та соціальна нейропсихологія

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Когнітивна та соціальна нейропсихологія
Код дисципліни
ОНД. 08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПР 1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел у галузях нейропсихології, в т.ч. з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР2. Вміти організовувати та проводити нейропсихологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи еволюційної психології, нейропсихології свідомих та несвідомих психічних процесів, анатомії ЦНС та фізіології ВНД. 2. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – опанувати актуальні нейропсихологічні теорії, які описують несоціальні когнітивні процеси та пізнання у соціальному контексті; навчитися розробляти дизайн нейропсихологічних досліджень когнітивних процесів та соціального пізнання. Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної дослідницької діяльності в галузі когнітивної та соціальної нейропсихології. Міждисциплінарні нейропсихологічні дослідження когнітивних процесів та соціального пізнання є актуальним напрямком розвитку для сучасної академічної психології. Когнітивна та соціальна нейропсихологія є важливим аспектом прикладного застосування знань та навичок психолога у таких царинах як психологічне консультування, психодіагностика, дослідження споживацької поведінки.
Рекомендована та необхідна література
3. Foley H. J., Bates M. Sensation and perception. – Routledge, 2019. 4. Poeppel D., Mangun G. R., Gazzaniga M. S. (ed.). The cognitive neurosciences. – MIT Press, 2020. 5. Schore A. N. The interpersonal neurobiology of intersubjectivity //Frontiers in Psychology. – 2021. – Т. 12. – С. 1366. 6. Ward J. The student's guide to social neuroscience. – Psychology Press, 2016. 7. Ward J. The Student’s Guide to Cognitive Neuroscience. – Routledge, 2019. 8. Wixted J. T., Ghetti S. Stevens' Handbook of Experimental Psychology and Cognitive Neuroscience, Developmental and Social Psychology. – John Wiley & Sons, 2018. – Т. 4. 9. Wixted J. T., Thompson-Schill S. L. Stevens' Handbook of Experimental Psychology and Cognitive Neuroscience, Language and Thought. – John Wiley & Sons, 2018. – Т. 3.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні доповіді, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота. Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді та доповнення на семінарських заняттях. Оцінка виконання письмового завдання з тем 1-4: РН1.1; РН1.2; РН2.1 – 10/6 балів. Оцінка виконання письмового завдання з тем 5-11: РН1.1; РН2.1; РН2.2 –10/6 балів. Оцінка участі у дискусії на семінарських заняттях: РН1.1; РН1.2; РН1.3; РН2.1 – 20/12. Оцінка якості виконання завдань на семінарських заняттях: РН1.1; РН.2.1; РН2.2; РН2.3 – 20/12. Мінімальний бал, необхідний для допуску на іспит – 36 балів, максимальний за семестр – 60 балів. Форма контролю – іспит. Мінімальний бал на іспиті – 24, максимальний – 40 балів.
Мова викладання
Українська