Кроскультурний маркетинг та етика бізнесу

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Кроскультурний маркетинг та етика бізнесу
Код дисципліни
ВБ 1.2.4.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
До основних завдань навчальної дисципліни відноситься також поглиблення знань студентів з міжнародного та глобального маркетингу; формування уявлень про культурні особливості при здійсненні маркетингової та будь – якої бізнес – діяльності на міжнародному рівні. В контексті вивчення етики бізнесу основними завданнями виступають: набуття знань з етики бізнесу на практиці; навчити проводитиділові бесіди, переговори, наради, а також готувати та здійснювати публічні виступи; формувати власний та корпоративний імідж
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
знання теоретичних основ з міжнародногомаркетингу, ділових переговорів та культурології; аналізувати культурні особливості етнічних груп та національних цінностей в процесі формування маркетингової стратегії при виході на міжнародні ринки;вміння організовувати ділові переговори на різних рівнях з урахуванням національних особливостей партнера; здійснювати ділову активність на міжнародному рівні дотримуючись усталених традицій та норм, сформованих світовою спільнотою в історичному ґенезі; володіння елементарними навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Сутність кроскультурного маркетингу. Діяльність транснаціональних корпорацій в залежності від особливостей кроскультурногосередовища Формування стратегії кроскультурного маркетингу в умовах глобалізації економіки Особливості вивчення поведінки споживачів на глобальному ринку: кроскультурний аспект Кроскультурні маркетингові дослідження в міжнародному маркетингу Кроскультурніособливості етики бізнесу Етика особистості. Формування іміджу особистості
Рекомендована та необхідна література
Азаренок М., Азизова Е. Активируй свой персональный бренд! 100 кейсов для повышения эффективности бизнеса. –М.: Эксмо, 2019. –480 с. Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління: монографія. –К.: Алерта, 2012. Журило В.В., Пригара О.Ю.Конструюванняекономічної категорії "міжнародне позиціонування товару" та механізм розробки стратегії позиціонування на міжнародному ринку // Інтелект XXI. –2017. –No 5. –С. 23-30. Инновационные технологии в маркетинге. Учебник / Никулина Н.Н. и др. –М.: Русайнс, 2020. –432 с. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань : монографія / С. М. Ілляшенко. –Суми : Діса плюс, 2016. –192 с. Історія економіки та економічної думки : навч. посіб. / [С.В.Степаненко, С.Н.Антонюк, В.М. Фещенко, Н.О.Тимочко] ; за ред.. проф. С.В. Степаненка. –К. : КНЕУ, 2010. –743 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин