Digital та соціальний медіа-маркетинг

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Digital та соціальний медіа-маркетинг
Код дисципліни
ВБ.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ознайомлення студентів із понятійно-категоріальним апаратом курсу „Digital та соціальний медіа-маркетинг”; збагачення студентів знанням новітніх підходів в digital та соціальному медіа-маркетингу, характерних для міжнародного ринку; підготовка студентів до роботи в міжнародних компаніях в сфері управління та побудови стратегій соціального медіа-маркетингу
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Мета дисципліни – формування у студентів новітнього економічного мислення, що базується на практичних навичках застосування digital маркетингу та соціального медіа-маркетингу як ключовому інструменту просування продукту у сучасних умовах, що відповідає стану розвитку міжнародного ринку, перспективного бачення розвитку пріоритетних напрямів застосування соціального медіа-маркетингу, а також забезпечення підтримання рівня комунікації зі споживачами через відповідні комунікаційні канали
Зміст навчальної дисципліни
Структурні компоненти та практичне застосування digital-маркетингу Тема 1. Розвиток digital маркетингу на сучасному етапі. Тема 2. Розробка стратегії digital-маркетингу. Тема 3. Реклама як основний інструмент digital-маркетингу. Тема 4. Воронка продажів у взаємодії з digital-маркетингом. Тема 5. Блог-маркетинг та інфлуенс-маркетинг як головні елементи digital-маркетингу. Особливості маркетингу в соціальних медіа та ефективні механізми просування продукту з їх використанням Тема 6. Основні тренди соціального медіа маркетингу. Тема 7. Стратегії соціального медіа маркетингу. Тема 8. Планування і реалізація стратегії соціальних медіа. Тема 9. Системи моніторингу та аналітики. Тема 10. Прогноз та перспективи розвитку digital маркетингу і SMM.
Рекомендована та необхідна література
1. Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць / заг. ред. Вергун В.А., Расшивалов Д.П. – К.: ВАДЕКС, 2016. – 272с. 2. Міжнародний бізнес: підруч. для студ. вищ. навч. закладів / В. А. Вергун, А. І. Кредісов та ін.. 3-е вид., доп. та перероб. – К. : ВАДЕКС, 2014. – 823 с. 3. Вергун В.А. та ін. Сучасна фірма: Виклики та управління змінами. Навчальний посібник. – К.: ВАДЕКС, 2016. – 404 c. 4. Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг. Навчальний посібник. – Київ: «Центр учбової літератури», 2015. – 295 с. 5. Deiss R. Digital Marketing / R. Deiss, R. Henneberry., 2017. – 368 с. 6. Fisher D. J. Networking in the 21st Century... on LinkedIn: Creating Online Relationships and Opportunities / David J.P. Fisher., 2019. – 194 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин