Комунікативний менеджмент

Освітня програма: Освітньо-професійна программа “Державна служба” - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Комунікативний менеджмент
Код дисципліни
ОК.15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати теоретичні та прикладні засади теорії комунікативного менеджменту, основні тенденції розвитку комунікацій та комунікативних механізмів, основні теорії та концептуальні підходи до визначення таких понять як «комунікації», «комунікативний менеджмент»; «комунікативна стратегія»; «комунікативний вплив»; «комунікативні технології» 1.2 Знати основні тенденції розвитку комунікацій і комунікативних механізмів 2.1 Вміти визначати ефективність системи комунікативного менеджменту, а також, презентувати для фахівців у сфері публічного управління та широкого загалу результати їх діяльності
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
- Знати основи управлінської, адміністративної, організаційної та системної теорій; тенденції розвитку комунікацій і комунікативних механізмів, теорії публічного управління й адміністрування, правові та організаційні засади політико-адміністративної діяльності; процедури, що використовуються в комунікативній діяльності органів публічної влади та публічного управління. - Умітизастосовувати основні категорії, поняття, терміни під час аналізу політико-управлінської діяльності, планувати, організовувати й аналізувати систему комунікаційного менеджменту в умовах сучасного суспільного розвитку; узагальнювати наукову літературу щодо публічного управління й адміністрування, організаційного управління, використовувати методи розвитку комунікаційних систем.
Зміст навчальної дисципліни
1 Тема 1 Концептуальні засади комунікативного менеджменту 2 Тема 2. Моделі комунікативного менеджменту 3 Тема 3. Інформація, процеси та види комунікацій у професійній діяльності 4 Тема 4. Комунікативна функція публічного управлінця 5 Тема 5. Організація ефективного комунікативного процесу на державній службі 6 Тема 6. Комунікативні технології. Медіація у комунікативному процесі 7 Тема 7. Організація та проведення
Рекомендована та необхідна література
1. Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз : монографія. Київ : МАУП, 2016. 438 с. 2. Бацевич Ф. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. Київ : ВЦ «Академія», 2016. 134 с. 3. Бєляков О. Успішна комунікація в бізнесі та освіті : навч. посіб. Київ: Видавничо- поліграфічний центр «Київський університет», 2016. 207 с. 4. Бурмака Т. М., Великих К. О. Комунікативний менеджмент : конспект лекцій (для студентів бакалавріату всіх форм навчання спеціальності 073 – Менеджмент) / Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. 69 с. 5. Васильченко М. І., Гришко В. В. Комунікативний менеджмент : навч. посіб. Полтава : ПолтНТУ, 2018. 208 с. 6. Воронкова В. Г. Інформаційно-комунікаційний менеджмент : навч.-метод. посіб. Запоріжжя : ЗДІА, 2018. 158 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, індивідуальне аналітичне завдання, індивідуальна самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.3), що становить 25 % від загальної оцінки за семестр та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1 –2.4; комунікація 3.1 – 3.2; автономія 4.1 – 4.3), що становить 75 % загальної оцінки за семестр.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра парламентаризму
Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби