Публічна служба та управління персоналом, етика в місцевому самоврядуванні

Освітня програма: Освітньо-професійна програма Місцеве самоврядування - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Публічна служба та управління персоналом, етика в місцевому самоврядуванні
Код дисципліни
ОК.8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Результати навчання Знати структуру та особливості функціонування сфери публічної служби; стандарти, принципи, основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічної служби. Вміти визначати рівень кадрового потенціалу органів публічної влади, здійснювати стратегічне планування його розвитку; забезпечувати кадровий процес в органах публічної влади. Здатність презентувати результати аналітичного дослідження щодо забезпечення професійного розвитку.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови та додаткові вимоги 1. Знати: основні засади функціонування сфери публічної служби та територіальної організації влади в Україні, основи нормативно-правового забезпечення діяльності органів публічної влади; специфіку організації діяльності в системі місцевого самоврядування; концептуальні положення HR-менеджменту та концепцій управління персоналом. 2. Вміти використовувати аналітичні й статистичні методи обробки інформації щодо функціонування сфери публічної служби; забезпечення кадрового процесу в органах публічної влади; показників діяльності служб управління персоналом органів публічної влади, працювати з національними і міжнародними базами даних.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст освітньої програми Розкриваються загальні положення публічної служби та характеризуються основні види публічної служби. Аналізується система управління публічною службою й система оцінки публічної служби; нормативно-правова база з питань публічної служби; основи професіоналізму публічних службовців. Розглядаються основині напрями модернізації публічної служби в Україні з урахуванням зарубіжного досвіду. Розкриваються сучасні персонал-технології в місцевому самоврядуванні; особливості управління персоналом в місцевому самоврядуванні. Аналізуються кадрові процеси в органах місцевого самоврядування; особливості стратегічного менеджмент персоналу в місцевому самоврядуванні.
Рекомендована та необхідна література
Рекомендована та необхідна література 1) Інституціоналізація публічного управління в Україні: стан проблем та перспективи розвитку [Текст] : монографія / за заг. ред. С.К. Хаджирадєвої ; С.К. Хаджирадєва, В.О. Гусєв, А.П. Рачинський [та ін.] ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Київ : НАДУ, 2018. 247 с. 2) Кадрове забезпечення органів місцевої влади у сфері надання публічних послуг : навч. посібн. / За заг. ред. О.І. Васильєвої, Н.В. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. К. : НАДУ, 2017. 270 с. 3) Професійний розвиток державних службовців в умовах глобалізації та сучасних змін : Монографія / [В.М. Ємельянов, В.А. Негода, С.К. Хаджирадєва та ін.]; за заг. ред. С.К. Хаджирадєвої. Миколаїв : Ємельянова Т. В., 2018. 167 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Змістовний модуль 1. «Теоретичні основи, організаційне та нормативно-правове регулювання публічної служби». Лекції, практичні заняття. Тема 1. Загальні положення публічної служби та характеристика основних видів публічної служби. Тема 2. Управління публічною службою. Система оцінки публічної служби Тема 3. Професіоналізм публічних службовців Тема 4. Організація роботи публічних службовців в умовах воєнного стану Тема 5. Модернізація публічної служби в Україні з урахуванням зарубіжного досвіду Змістовний модуль 2. «Управління персоналом, етика в місцевому самоврядуванні». Лекції, практичні заняття. Тема 6. Сучасні персонал-технології в місцевому самоврядуванні. Тема 7. Управління персоналом в місцевому самоврядуванні.
Методи та критерії оцінювання
Методи та критерії оцінювання Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – 25 % від загальної оцінки за семестр та оцінювання практичної підготовки – 75 % загальної оцінки за семестр. – семестрове оцінювання (МАХ – 60 балів / MIN – 36 балів): 1. Усне опитування, дискусія – 6 балів / 4 бали; 2. Модульна контрольна робота – 10 балів / 6 балів; 3. Індивідуальне аналітичне завдання – 20 балів / 12 балів 4. Самостійна робота – 24 бали / 14 балів; – заключне оцінювання (МАХ – 40 балів / MIN – 24 балів): іспит. Формою проведення іспиту є письмова робота із завданнями різного рівня складності. –
Мова викладання
Українська