Вступ до університетських студій

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Урядування у сфері національної безпеки» - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Вступ до університетських студій
Код дисципліни
ОК 01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
Студенти повинні знати: 1.1 Знати наукову хронологію, періодизацію і характеристики основних етапів становлення та розвитку освіти в Україні і світі 1.2 Знати основні тенденції історичного розвитку освітнього процесу в конкретні історичні періоди 1.3 Знати найважливіші факти, події та процеси історії Київського університету вміти: 2.1 Вміти всебічно розглядати проблему дослідження з використанням відповідних джерел і наукової літератури з історії освіти та історії Київського університету 2.2 Вміти інтерпретувати інформацію з різноманітних джерел 2.3 Вміти досліджувати життя та діяльність діячів науки та освіти в контексті їхньої історичної доби 2.4 Вміти робити висновки про результати діяльності осіб, навчальних закладів у конкретні історичні епохи
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Базові знання зі шкільного курсу з історії України та всесвітньої історії
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Вступ до університетських студій» входить до циклу обов’язкових навчальних дисциплін. Розглядаються основні віхи зародження та становлення системи вищої освіти в історії світової цивілізації, основні поняття та класифікація вищих навчальних закладів; роль і вплив українських освітніх закладів на формування традицій вищої школи; звертається увага на особливості Болонської системи освіти; простежуються основні етапи становлення, розвитку та діяльності Київського національного університету імені Тараса Шевченка загалом, та Навчально-наукового інституту публічного управління та державної служби, зокрема. Мета дисципліни – вивчення історії еволюції освітніх знань людства, традицій університетської освіти в Україні та світі, ознайомлення з історією основних етапів діяльності Київського університету, минулим факультетів, їх науково-навчальною роботою. Набути навички роботи з науковою літературою і джерелами, їх аналізу та застосування.
Рекомендована та необхідна література
1. Alma Mater: Університет Св. Володимира напередодні та в добу Української революції 1917-1920: матеріали, документи, спогади. К., 2001. Кн. 1; К., 2001. Кн. 2. 2. Василенко М. Кремінецький ліцей і університет св. Володимира: історично-юридична розвідка. К., 1923. 3. Владимирский-Буданов М. Ф. История Императорского университета св. Владимира. Т. 1. К., 1884. 4. Галілейська О. В. Виникнення англійських університетів: передумови та причини. Наукові записки НаУКМА. Т. 20: Спеціальний випуск у 2-х ч. Ч. 1. К., 2002. 5. Енциклопедія Київського національного університету імені Тараса Шевченка.URL: http://eu.univ.kiev.ua/ 6. З іменем святого Володимира: Київський університет у документах, матеріалах та спогадах сучасників / Упоряд.: В. Короткий, В. Ульяновський. К., 1994. 7. Історичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка (1834-2004 рр.) / За ред. Г. Д. Казьмирчука. К., 2004.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота. Лекції відбуваються аудиторно з використанням презентацій та додаткового ілюстративного матеріалу. Семінари відбуваються аудиторно, під час семінарів освоєння матеріалу відбувається у формі дискусій (індивідуальних та групових), обговорень та аналізу, застосовуються ігрові методики, виконання практичних завдань. Самостійна робота студента полягає в систематичному опрацюванні матеріалів, запропонованих викладачем. Засвоєний матеріал підлягає перевірці на семінарських заняттях у формі усного опитування. Крім того, результати самостійного опрацювання матеріалу перевіряються під час написання модульних контрольних робіт. Відпрацювання пропущених занять здійснюється шляхом виконання студентом додаткових завдань з дисципліни
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється у двох формах: поточний контроль (робота на семінарських заняттях, контрольні роботи) і підсумковий контроль (залік). Загальна сума балів – 100 балів (із них, поточний контроль 80 балів; підсумковий контроль – 20 балів). Семестрове оцінювання проводиться у формах: 1. Самостійна робота (есе) 2. Контрольна робота: * Максимальний бал / пороговий бал для отримання позитивної оцінки з відповідної форми контролю. - підсумкове оцінювання: - форма оцінювання - залік; - максимальна кількість балів які можуть бути отримані студентом – 20 балів
Мова викладання
Українська