Готельний менеджмент та організація туристичних перевезень

Освітня програма: Краєзнавство, екскурсознавство та історико-культурний туризм

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Готельний менеджмент та організація туристичних перевезень
Код дисципліни
ВП 4.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Розуміння історичних аспектів розвитку готельного та транспортного сервісу, їхніх особливостей реалізації в туристичній сфері. Знати основні поняття, категорії, принципи готельного менеджменту та транспортного обслуговування в туризмі. Вміння розробляти рекламний продукт, складати бюджет рекламних звернень. Вміння аналізувати та оцінювати надання готельних послуг, організаційні та технологічні особливості здійснення туристичного обслуговування на транспорті. Навички та вміння розробляти і виконувати тематичні дослідження, інтерпретувати дані, розробляти транспортні тури. Удосконалювати знання щодо міжнародного законодавства та нормативних документів в сфері готельного та транспортного обслуговування. Здатність критично використовувати наукові бази даних та інші відповідні джерела інформації для організації туристичних подорожей. . Готовність до реалізації проектів в туризмі на основі готельного та транспортного обслуговування.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні етапи історії розвитку вітчизняного та зарубіжного туризму, всесвітньої історії, основи краєзнавства. Вміти комплексно досліджувати документи і матеріали, проводити пошукову роботу в архівах і бібліотеках, відділах картографії та бібліографії, опрацьовувати газетні і журнальні фонди. Володіти елементарними навичками відбору методів та підходів до аналізу явищ матеріальної і духовної культури, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна має комплексний і міждисциплінарний характер, вивчається історія готельної справи, сучасний стан та тенденції розвитку готельного господарства, аналізуються функції організації виробництва послуг у сфері готельного бізнесу та транспортних перевезеннях; мотивація, стимулювання працюючих та зміст контрольних функцій; характеризуються комунікаційні процеси та прийняття управлінських рішень. Акцентується увага на особливостях організації туристичних перевезень різними видами транспорту та їх нормативне і законодавче обумовлення. Мета дисципліни – забезпечити цілісний комплекс знань щодо законодавчих норм та нормативних умов господарської діяльності, про особливості організації та функціонування готельного менеджменту і сфери туристичних перевезень, про основні принципи планування, організації та контролю надання послуг в умовах вітчизняного та міжнародного конкурентного середовища.
Рекомендована та необхідна література
Андренко І. Б., Кравець, І. М., Писаревський І.М. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: підручник. Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Х., 2014. Аріон О.В. Організація транспортного обслуговування туристів: Навчальний посібник. К., 2008. Галасюк С. С., Нездоймінов С. Г. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності : навч. посібник. К. , 2013. Гуменюк Г.М. Організація туристичних подорожей: навч.-метод. посібн.. Ів.-Франк., 2014. Левицька І.В., Корж Н.В., Онищук Н.В. Готельна справа: навчальний посібник. Вінниця, 2015. Менеджмент ресторанного господарства: навч. посіб.: [для вищ. навч. закл.] / [Г.Т. П'ятницька, Н.О. П'ятницька, Л.В. Лукашова та ін.] за ред. Г.Т. П'ятницької. К, 2008. Нечаюк Л.І., Нечюк Н.О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб .К., 2006.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання (навчальні цілі): забезпечити знання та здатність розв’язувати теоретичні та прикладні завдання із застосуванням підходів та методів управління, розуміння внутрішніх зв’язків організаційної структури, кваліфікаційних обов’язків, форм внутрішньої та зовнішньої комунікації. Вивчаються особливості надання послуг з туристичних перевезень на всіх видах транспорту, технологія перевезень і правил обслуговування. Навчальна дисципліна «Готельний менеджмент та організація туристичних перевезень» сприяє виробленню у студентів професійних навичок, необхідних для роботи в екскурсійній сфері, у сфері туризму та краєзнавства. Світоглядний аспект дисципліни полягає у популяризації сфери послуг як важливої складової позитивного іміджу України.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (за модульні контрольні роботи), за виконання індивідуальних завдань, підсумкову контрольну роботу. Курс поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, самостійну (індивідуальну роботу) роботу студентів і завершується рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 – 5, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) – теми 6 –11. Оцінка успішності знань студентів здійснюється в двох формах: семестрове оцінювання (контрольні роботи, індивідуальне завдання, реферати) і підсумкове оцінювання (залік). Загальна сума балів – 100 балів (із них, семестрове оцінювання – максимум 60 балів; підсумкове оцінювання (залік) – максимум 40 балів). Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ігор Георгійович Смирнов
Країнознавства та туризму
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Країнознавства та туризму
Географічний факультет