Рекламний менеджмент
Освітня програма: ОПП Культурологія 2020
Структурний підрозділ: Філософський факультет
Назва дисципліни
Рекламний менеджмент
Код дисципліни
ДВС.3.02.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати:
Природу, сутність, типи менеджменту у рекламі.
Підстави та алгоритми створення, формулювання управлінських процесів щодо переконань споживачів.
Системність і динаміку створення і втілення процесів внутрішнього і зовнішнього управління у рекламі.
Чинники, методи, технології та алгоритми формулювання менеджменту у рекламі.
Системність і динаміку створення і втілення принципів менеджменту у рекламі.
Вміти:
Аналізувати, оцінювати, відбирати та використовувати чинники формулювання управлінських рішень у рекламі.
Забезпечувати системність управлінської роботи на рівні стратегій.
Втілювати у практичній рекламній діяльності методи і технології управління персоналом.
Самостійно розробляти управлінські комунікаційні стратегії у рекламній діяльності.
Втілювати у практичній діяльності з оптимізації реклами методи і технології менеджменту.
Створювати комунікаційні системи стратегій як програми та плани управління персоналом у сфері реклами.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Зміст навчальної дисципліни
Вступ. Основні поняття і терміни, структура дисципліни.
Історичний досвід рекламного менеджменту.
Реклама і ринкові відносини: загальні питання менеджменту.
Внутрішній менеджмент у рекламі.
Менеджмент у роботі рекламістів з ринком товарів, наявних установ, персон тощо.
Менеджмент у роботі з ринком реклами сфери культури.
Менеджмент у роботі з владними структурами.
Менеджмент у роботі з рекламодавцями.
Рекламний менеджмент у агробізнесі.
Рекламний менеджмент у соціальній сфері.
Рекламний менеджмент зовнішніх зв’язків установи.
Менеджмент у роботі з аудиторією реклами.
Рекламний менеджмент у роботі з масовою аудиторією: аспекти соціальної психології.
Планування в рекламному менеджменті: стратегія, тактики, технології, методики, методи, прийоми.
Методи і технології моніторингу ефективності рекламного менеджменту.
Рекомендована та необхідна література
1. Бугрим В.В. Вступ до спеціальності "Реклама і зв’язки з громадськістю"/Електронний диск-посібник.-К.: Bugrym.com, 2007.
2. Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посібник: пер. з 4-го англ. вид. / Ф. Джефкінс.– К.: Знання; КОО, 2001. – 456 с.
3. Рекламний менеджмент. URL : http://marketing.kpi.ua/files/studentam/metodichki/Reklam_menedzh_2018.pdf
4. Трухімович С. Реклама. Конспект копірайтера. / С. Трухімович – К.: Вид.дім «Києво-Могилянська академія», 2016. – 152с.
5. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: Підручник. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2009. – 365 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи:
1. Усна відповідь – 12 / 30 балів
2. Тренінги – 12 / 20 балів
3. Самостійна робота – 12 / 30 балів
Кількість балів під час навчального періоду формують бали, отримані здобувачем у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка під час навчального періоду складаються із балів, отриманих за усні відповіді, участь у тренінгах, самостійну роботу. Всі ці види робіт за семестр мають у підсумку:
- в максимальному вимірі 80 балів
- в мінімальному вимірі 48 балів
Підсумкова контрольна робота в письмовій формі – 12 / 20
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Володимир
Михайлович
Владимиров
Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики
Навчально-науковий інститут журналістики
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю
Навчально-науковий інститут журналістики