Соціально-комунікативна практика

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Соціально-комунікативна практика
Код дисципліни
ННД.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та німецькою й англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.. ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 14. Використовувати німецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. Повний перелік програмних результатів навчання за цим освітнім компонентом наведений в описі освітньої програми та програмі практики.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу передбачає володіння навичками самостійної роботи, а також роботи в команді, вміння вести зважену дискусію та виконувати комплексні завдання. 2. Володіння німецькою мовою на рівні не нижче В2. 3. Вміння працювати на базі платформи moodle.
Зміст навчальної дисципліни
«Соціально-комунікативна» практика здійснюється за сприяння Німецького культурного центру Інститут Ґете (на підставі угоди про кооперацію між КНУ імені Тараса Шевченка та Німецьким культурним центром Інститутом Ґете в Україні від 23.01.2018 р.). Практика передбачає теоретичне опанування інтерактивних методів викладання німецької мови як іноземної та проектну роботу - РЕР (Praxiserkundungsprojekt). Опрацьовуються матеріали курсу підвищення кваліфікації серії DLL (Deutsch lehren lernen) 4 «Aufgaben, Übungen, Interaktion» на платформі moodle. Опрацюванню передує підготовчий курс «Propädeutikum», який має на меті термінологічну та технічну підготовку студентів до курсу DLL. Викладання та оцінювання здійснюється німецькою та українською мовами.
Рекомендована та необхідна література
1. Funk H., Kuhn Ch., Skiba D., Spaniel-Weise D., Wicke R.E Aufgaben, Übungen, Interaktion – Band 4 aus der Reihe DLL 4 - Klett –Langenscheidt, Goethe-Institut – 2018. 2. https://www.goethe.de/ins/ua/uk/spr/unt/for/gia/dll.html 3. https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/dll.html
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Консультації з керівником практики з закладу вищої освіти та установи проходження практики, настановчий та підсумковий семінари, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Виконання завдань на платформі moodle до вступного курсу Виконання практичних завдань до курсу DLL 4 (66 завдань) Заповнення портфоліо до курсу DLL 4 (завдання 9, 30,44,51,55) Індивідуална документація до практично-дослідного проекту (РЕР) Робота у форумі підготовки практично-дослідного проекту (РЕР) Матеріали презентації результатів практично-дослідного проекту (PEP) Усна презентація результатів практично-дослідного проекту Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в програмі практики.
Мова викладання
українська, німецька