Теоретична граматика шведської мови

Освітня програма: Шведська філологія та переклад, англійська мова та третя германська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Теоретична граматика шведської мови
Код дисципліни
ДВС.1.02.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію шведської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна дисциплiна “Теоретична граматика шведської мови” передбачає володiння шведською мовою на рiвнi не нижче B1 згiдно з Загальноєвропейськими рекомендацiями з мовної освiти, а також знання основних морфологiчних та синтаксичних явищ i правил шведської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисциплiна “Теоретична граматика шведської мови” охоплює лекцiйнi та практичнi заняття. На лекцiйних заняттях здiйснюється систематизацiя та розширення знань з морфологiї шведської мови. Розглядаються рiзнi пiдходи до класифiкацiї частин мови. Пiсля цього послiдовно вивчаються основнi особливостi повнозначних та службових частин мови. Основна увага придiляється моментам, якi можуть бути проблемними при вивченнi шведської мови як iноземної. На практичних заняттях розглядаються питання синтаксису, зокрема члени речення, типи речень, порядок слiв у реченнях, а також здiйснюється синтаксичний аналiз речень.
Рекомендована та необхідна література
1. Bolander M. Funktionell svensk grammatik / Maria Bolander. – Stockholm : Liber, 2001. – 177 s. 2. Holm B. Deskriptiv svensk grammatik / red. av Britta Holm, Elizabeth Nylund. – Stockholm : Skriptor/Almqvist & Wiksell, 1993. – 211 s.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усне опитування, тест, підсумкова контрольна робота. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, шведська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології