Іноземна мова: мова фаху

Освітня програма: Краєзнавство, екскурсознавство та історико-культурний туризм

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова: мова фаху
Код дисципліни
ОК 3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
11
Результати навчання
Основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках офіційного і неофіційного спілкування; стилістичні особливості написання есе, офіційних документів, записки із запитом про надання простої інформації негайного значення; неофіційних текстів тощо; лексико-граматичний матеріал функціональної мови у межах вивченого курсу; висловитись з деякими перефразуваннями на більшість тем з історії; контролювати достатньо широкий лексичний репертуар функціонального мовлення, застосовувати функціональні формули у відповідних ситуаціях; висловлювати власну точку зору, почуття, ставлення тощо, а також брати участь у бесідах на історичні теми; написати есе на задану тему, заповнити офіційні документи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні часові форми, граматичні конструкції іноземної мови, мати достатній словниковий запас. Вміти висловлювати свої думки під час іншомовного усного/писемного мовлення. Дисципліна є нормативною.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова: мова фаху» для студентів ОС «Бакалавр» третього-четвертого року навчання рівня В1/В2 галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програми “Краєзнавство, екскурсознавство та історико-культурний туризм ” викладається в V,VI,VII семестрах в обсязі – 240 год. (8 кредитів ECTS) зокрема: практичні – 120 год, самостійна робота – 120 год. У курсі передбачено 5 змістових модулі та 5 модульних контрольних роботи. Завершується дисципліна в V семестрі заліком, у VI та VII семестрах – екзаменом. Мета дисципліни «Іноземна мова: мова фаху» полягає в навчанні студентів активно використовувати іноземну мову, яка реалізується через уміння адекватно наміру і ситуації спілкування виражати власні думки іноземною мовою, а також розуміти думки інших людей, виражені цією мовою.
Рекомендована та необхідна література
English for History Students. - Kyiv: VADEX, 2019. E. Moutsou. Use of English B2 for all exams. MM Publications, 2009. L. G. Alexander. English Grammar Practice for pre-intermediate students. - Longman, 2006. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 3. - Express Publishing, 2007. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammar lab Pre-intermediate A2/B1. - Pearson Education Limited, 2012. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. - Express Publishing, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання дисципліни «Іноземна мова: нормативний курс» можна сформулювати так:переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття ІМ як зовн ішнього джерела інформації й засобу комунікації; підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах; навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації; розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності. Кінцевою метою навчання на другому році навчання є підготовка студентів до успішного складання іспиту, що передбачає удосконалення вміння іншомовної комунікації, умінь читання і безперекладного розуміння оригінальної науково-популярної і професійно-орієнтованої літератури, формування належного рівня професійної іншомовної компетентності студентів.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Семестрове оцінювання: V - VI, VII семестрах: Робота на уроці (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 32 бали / 16 балів у кожному модулі. Написання коротких лексико-граматичних тестів – 8 балів / 4 бали у кожному модулі. Написання есе (2 на модуль) – 8 балів / 4 бали на модуль. Презентація (1 на модуль) – 8 балів / 4 бали на модуль. Підсумкові письмові тести (2 на модуль) – 16 балів / 8 балів на модуль. Виконання завдань з граматики – 8 балів / 4 бали на модуль.
Мова викладання
англійська