Частина 2 Практичний курс третьої мови (французька): оперативний рівень
Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Частина 2 Практичний курс третьої мови (французька): оперативний рівень
Код дисципліни
ВК2.03.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
ПРН 21.2. Застосовувати у практицi спiлкування в побутовій сфері третю iноземну мову (французьку).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування практичного курсу французької мови, що викладався протягом п'ятого семестру, вміння застосовувати навички монологічного та діалогічного мовлення в межах вивченого лексико-граматичного матеріалу. Вміння працювати з науковими джерелами та інтернет-ресурсами, мати здатність до пошукової роботи та діяти в команді; володіти навичками креативного та системного мислення.
Зміст навчальної дисципліни
Забезпечити практичне володіння французькою мовою та сприяти розвитку навичок усного та письмового мовлення в межах передбаченого програмою граматичного і лексичного матеріалу, а також комунікації французькою мовою із загальносуспільної та фахової проблематики.
Рекомендована та необхідна література
1. Самойлова О.П., Комірна Є.В. (2018). Практична граматика французької мови: навч.посіб. для студентів вищих навч. закл. Київ: Ліра-К, 552 с.
2. Glaud, L., Lannie,r M., Loiseau, Y. (2018). Grammaire essentielle du français. FLE A2. Paris: Les Editions Didier, 288 p.
3. Miquel C. (2018). Progressive du Français 2e Édition. Intermédiaire. A2-B1, Paris : CLE International, 208 p.
4. Miquel C. (2018). Grammaire en dialogues. Niveau débutant. Paris: CLE International, 144 p.
5. Spérandio, C., Opatski, S., Petitmengin, V., Pons, S. (2022). Édito A2: méthode de français. Paris: Les éditions Didier, 216 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють лекції, практичні заняття та самостійну роботу студентів. До методів викладання належать відповіді на практичних заняттях, доповнення / участь у дискусії, лексико-граматичні тести, самостійна робота (есе, аналітичне завдання, презентація проекту), контрольні роботи.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу та за самостійну роботу (домашні переклади, твори). Максимально студент може набрати 100 балів, мінімально – 60. Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку: залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано».
Мова викладання
Французька, українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Тетяна
Вікторівна
Бурмістенко
Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології