Практичний курс іспанської мови (3 семестр)

Освітня програма: Переклад з іспанської та з англійської мов

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс іспанської мови (3 семестр)
Код дисципліни
ННД.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними (іспанською) мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди іспанської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземною (іспанською) мовами. ПРН 14. Використовувати іспанську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування частин 1 і 2 дисципліни “Практичний курс іспанської мови” (1 курс, 1 та 2 семестр), комплексної дисципліни “Вступ до спеціальності”. Знання теоретичних основ фонетики, граматики, культури мовлення української та іспанської мов.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у формуванні мовної компетенції філологів-перекладачів, для яких іспанська є першою робочою мовою. Дисципліна є профільною і входить до числа обов’язкових компонентів освітньо-професійної програми. Передбачає напрацювання до кінця викладання дисципліни твердих навичок вимови, усного і письмового мовлення, розуміння без словника адаптованої художньої і суспільно-політичної літератури, читання зі словником оригінальних текстів середньої складності, здатності сприймати на слух адаптовані тексти і діалоги в межах вивчених тем. Викладання побудоване на поєднанні традиційних і комунікативних методик. У третьому та четвертому семестрах дисципліна завершується іспитом.
Рекомендована та необхідна література
Бабенко С.А., Мариненко П.І., Самофалова Н.В. Іспанська мова. Середній рівень. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2015. – 400 с. Ризванюк С.О. El español: підручник з іспанської мови / С.О. Ризванюк. – К.: ВПЦ “Київський університет”, 2016. – 487 с. Шишков В.В. Іспанська лексика (Розмовна іспанська мова): Навчальний посібник. - К.: ТОВ “ВП Логос”, 2014. – 352. с. Bueno M., Buendía M.A., Lucha R.M. Prisma de ejercicios B1. – Madrid: Edinumen, 2009. – 131 p. Ramos D.E., Paredes F.M., Santamaría S.P., López P.Z. Método de español 4, B2. Libro del alumno. – AnayaEle, 2018. – 239 p. Ramos D.E., Paredes F.M., Santamaría S.P., López P.Z. Método de español 4, B2. Cuaderno de ejercicios. – AnayaEle, 2018. – 166 p. Viúdez F.C., Díez I.R., Francos C.S. Nuevo Español en marcha 3. – Madrid: SGEL, 2017. – 181 p. Viúdez F.C., Díez I.R., Francos C.S. Nuevo Español en marcha 4. – Madrid: SGEL, 2016. – 183 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контролю, описаних у п. 7.1. Мінімальна оцінка за семестр – 36 балів, максимальна – 60 балів. Дисципліна закінчується іспитом, мінімальна оцінка за іспит – 24 бали, максимальна – 40 балів. Повний опис методів та критеріїв оцінювання див. в робочій програмі навчальної дисципліни. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки, у кінці семестру проводиться підсумкова семестрова контрольна робота. Структура іспиту: 1) читання та переказ змісту тексту середньої складності, відповіді на запитання викладача (макс. 10 балів); 2) представлення граматичної теми, письмове завдання на перевірку засвоєння відповідної граматичної теми (макс. 20 балів); 3) представлення усної теми і короткий діалог з викладачем на тему (макс. 10 балів).
Мова викладання
іспанська, українська