Комплексний підсумковий іспит з іноземної (англійської) мови

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексний підсумковий іспит з іноземної (англійської) мови
Код дисципліни
ОК 21
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 6. Знати й застосовувати інформаційні технології та засоби навчання мов і літератур у старшій профільній школі. ПРН 8. Знати методологію наукового дослідження з методики навчання і втілювати їх у науковій роботі. ПРН 12. Знати теоретичні засади організації міжнародної науково-дослідницької діяльності в галузі освіти і провадити наукові дослідження на їх основі. ПРН 14. Знати та користуватися комунікативними стратегіями англомовного ділового та академічного дискурсу на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності. ПРН Ав.1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та умов освітнього процесу, приймати рішення в ситуаціях навчального процесу. ПРН Ав. 2, ПРН К. 1, ПРН К. 2. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання: комунікативних стратегій англомовного ділового та академічного дискурсу, сучасних технологій навчання англійської мови, граматичних, лінгвостилістичних особливостей художнього та публіцистичного стилів, особливостей англійської мови профільного спрямування, соціокультурні особливості англійського мовлення як засобу наукової та ділової комунікації в міжнародних проєктах, використання онлайн-платформ і цифрових середовищ для здійснення педагогічної діяльності і професійного самовдосконалення Уміння: користуватися комунікативними стратегіями англійської мови ділового та академічного дискурсу, художнього, публіцистичного стилів, професійного спрямування, застосування технологій, підходів, методів, принципів, засобів (в тому числі й електронних) навчання англійської мови у старшій школі, створювати різножанрові тексти академічного та ділового дискурсів з тем організації навчання вчителя-філолога в міжнародних проєктах
Зміст навчальної дисципліни
Зміст програми складає тематика та теоретичні питання програм навчальних дисциплін «Комунікативні стратегії англомовного ділового та академічного дискурсу», «Організація роботи вчителя-філолога в міжнародних проектах», «Інформаційні технології та навчально-методичне забезпечення процесу навчання мов і літератур у старшій школі», що входить до ОПП «Теорія та методика навчання української мови і літератури, іноземної мови в старшій профільній школі» Ця програма орієнтована на формування здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання й практичні проблеми в галузі середньої освіти, вимагає від магістрантів володіння іноземною (англійською) мовою на рівні не нижче С1, виконувати практичні завдання організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в старшій профільній школі.
Рекомендована та необхідна література
Васьков Ю.В. Сучасні освітні інноваційні концепції // Педагогічні теорії, технології, досвід. – Харків, 2020. Морська Л.І. Інформаційні технології у навчанні іноземних мов: Навчальний посібник. – Тернопіль: Астон, 2008. – 256 с. Henderson, E. The Active Reader: Strategies for Academic Reading and Writing. Oxford University Press, 2015 Jolliffe A, Ritter J, Stevens D. The online learning handbook: developing and using web based learning. London: Kogan Page, 2001 Kvasova, O. Going for Degree. Professional English for Students of Linguistics: Навчальний посібник. Логос, 2017
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Іспит проводиться в письмово-усній формі англійською мовою і передбачає виконання двох письмових завдань з наступною усною відповіддю. Тривалість письмової частини іспиту складає 2 астрономічні години. Загальний час, відведений на опитування одного студента - 30 хвилин.
Методи та критерії оцінювання
Екзаменаційний білет складається з 3 питань теоретико-практичного характеру. Перше питання (виконання інтерпретативного аналізу оригінального англомовного тексту і лексико-граматичного завдання до нього) – 40 балів, друге питання (написання аргументативного есе) – 30 балів, третє питання (усна співбесіда за темою) – 30 балів. Максимальна кількість балів на іспиті – 100. Мінімальна кількість балів для позитивної оцінки – 60.
Мова викладання
англійська мова