КПІ з педагогіки, психології та методики навчання української мови та літератури в СПШ

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
КПІ з педагогіки, психології та методики навчання української мови та літератури в СПШ
Код дисципліни
ОК 20
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 4. Знати і застосовувати сучасні види, підходи, методи, принципи, засоби, організаційні форми навчання та виховання у старшій профільній та вищій школі; методи, прийоми, засоби моніторингу результатів навчання. ПРН 5. Знати вікові особливості юнацького віку, психофізіологічні особливості учнів старшої та вищої школи і враховувати їх у процесі навчання. ПРН 6. Знати й застосовувати інформаційні технології та засоби навчання мов і літератур у старшій профільній школі. ПРН 7. Знати підходи, методи, форми організації, принципи навчання педагогіко-методичних дисциплін у закладах вищої освіти й використовувати їх. ПРН 10.Знати методологічні засади та сучасні концепції навчання української мови в старшій профільній школі, створювати та апробувати нові технології навчання української мови. ПРН 11. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання цілей, змісту, підходів, принципів, методів, засобів, форм організації, сучасних технологій навчання у школі; методики навчання української мови та літератури в школі. Уміння: застосування технологій, підходів, методів, принципів, засобів (в тому числі й електронних) навчання української мови та літератури у школі. Студент повинен пройти весь курс навчання та скласти усі іспити та заліки, передбачені освітньою програмою.
Зміст навчальної дисципліни
Метою комплексного підсумкового іспиту є перевірка програмних результатів навчання, які студенти мають отримати під час вивчення дисциплін з педагогіки, психології (старша школа), методики навчання української мови в старшій профільній школі, методики навчання української літератури в старшій профільній школі. Комплексний підсумковий іспит ставить завдання перевірити знання та вміння, набуті випускниками за час навчання у магістратурі, у визначених галузях знань.
Рекомендована та необхідна література
Педагогіка: підруч. / А. А. Марушкевич, Є. С. Спіин. – К.: ВЦП «Київський університет», 2019. – 383 с. Педагогіка: підручник / І.В. Зайченко – 3-те видання, перероблене та доповнене – К .: Видавництво Ліра-К, 2016. – 608. Психологія вищої школи: підручник / Власова О.І., Семиченко В.А., Пащенко С.Ю., Невідома Я.Г. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2015. 405 с. Дороз В. Ф. Методика навчання української мови в загальноосвітніх закладах: Навч. пос. –К.: Центр учбової літератури, 2008. – 386 с. Державний стандарт базової і повної середньої освіти. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.mon.gov.ua. – Назва з екрана. 2. Інструктивно-методичні рекомендації. Українська література. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.mon.gov.ua. – Назва з екрана. Токмань Г.Л. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція. – К.: Міленіум, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Іспит студенти складають в письмовій формі. Тривалість письмової частини складає 120 хвилин. У разі потреби (коли члени ЕК не можуть дійти спільної думки щодо оцінки) комісія може заслухати студента усно, поставити йому кілька питань в межах екзаменаційного білета.
Методи та критерії оцінювання
Екзаменаційний білет складається з 4 питань теоретико-практичного характеру. Кожне питання оцінюється 0-25 балів. Максимальна кількість балів на іспиті – 100. Мінімальна кількість балів для позитивної оцінки – 60.
Мова викладання
українська