Тренінг з укладання тестових завдань

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Тренінг з укладання тестових завдань
Код дисципліни
ВБ 2.7
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 20.2. Знати та вміти укладати та апробувати тести для перевірки знань, навичок та вмінь з мов і літератур. ПРН К. 1. Здатність користуватися українською та англійською мовами в ситуаціях професійної взаємодії. ПРН Ав.1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та умов освітнього процесу, приймати рішення в ситуаціях навчального процесу. ПРН Ав. 4. Здатність здійснювати аналіз, діагностику й корекцію власної педагогічної діяльності, оцінювати педагогічний досвід (вітчизняний, закордонний) у галузі викладання мов і літератур у старшій школі. ПРН Ав. 5. Готовність організовувати та управляти процесом навчання мов і літератур у старшій профільній школі. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу магістранти повинні опанувати зміст таких дисциплін: Методика навчання іноземних мов, Контроль та оцінювання у навчанні мов і літератур, Англійська мова, Педагогіка, Психологія, володіти англійською мовою на рівні В2+.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни: забезпечити засвоєння теоретичних знань зі здійснення контролю та оцінювання іноземних мов; ознайомити студентів з основним теоретично-практичним доробком сучасної лінгводидактики в аспекті тестування мовних навичок і умінь; розвинути в магістрантів уміння розробляти тестові завдання з англійської мови для перевірки лексико-граматичних навичок і вмінь усіх видів мовленнєвої діяльності. Анотація. Курс покликаний сформувати в магістрантів компетентність у розробленні та адмініструванні нестандартизованих тестових завдань і проведенні формувального та підсумкого контролю та оцінювання у навчальному процесі старшої профільної школи. Вивчення курсу дасть змогу магістрантам робити обґрунтований вибір видів та типів мовних тестів у відповідності до конкретних завдань оцінювання та контролю мовних досягнень тестованих, розробляти тестові завдання різноманітних форматів, перевіряти якість розроблених завдань під час пілотування.
Рекомендована та необхідна література
1. Квасова О.Г. Основи тестування іншомовних навичок і вмінь/ Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Ленвіт, 2009.– 119с. 2. Квасова О.Г. Learning to ensure good testing practice // Іноземні мови. – 2011. – №1. – С.62-66. 3. Квасова О.Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі// ІМ.– 2013. – №2 (74). – С. 19-23. 5. Квасова О.Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів // Іноземні мови. – 2014. – №3 (79). – С.38-44. 6. КвасоваО.Г. Передумовиякісногооцінюванняуміньанглійськогоусногомовлення. // Arslinguodidacticae (Мистецтволінгводидактики): Науковийжурнал. – №1 (2-2017). – К.:ВПЦ «Київськийуніверситет», 2017. – С.16-24. 7. Квасова О.Г. Методичні рекомендації для викладачів з розробки тестових модульних контрольних робіт (англійська мова). Навчально- методичний посібник. - К.: КНУ, 2020. – 40 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається англійською мовою та поєднує так форми навчання: лекції, практичні заняття та самостійна та дослідницька робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: обговорення опрацьованих першоджерел, презентація тестових завдань, виконання індивідуального завдання, виконання проєкту, МКР 1 і МКР 2.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру оцінювання здійснюється відповідно до видів робіт. Максимально студент може набрати 100 балів та мінімально – 60 балів, зокрема: за обговорення опрацьованих першоджерел студент може отримати максимум 24 балів і мінімум – 12 балів; за презентацію тестових завдань – максимум 16 балів і мінімум – 8 балів; за виконання індивідуального завдання (СР) - максимум 24 балів і мінімум – 18 балів; за виконання проєкту – максимум 16 і мінімум 10 балів; за МКР – максимум 20 балів і мінімум – 12 балів. Дисципліна завершується заліком. Залікова оцінка виставляється за результатами роботи магістранта впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Оцінювання за результатами навчання: РН 1.1-1.5; 2.1-2.4; 3.1-3.4; 4.1-4.3.
Мова викладання
Англійська мова