«Виробнича (асистентська) практика (китайська мова) з відривом»

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: китайська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
«Виробнича (асистентська) практика (китайська мова) з відривом»
Код дисципліни
ННД.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 4, ПРН 12, ПРН 13Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного проходження практики студенти повинні знати: теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів; уміти: аналізувати НМК фахових дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати лінгвістичний матеріал, прийоми, засоби навчання китайської мови; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття.
Зміст навчальної дисципліни
Мета асистентської практики (китайська мова) – формувати у магістрів на базі одержаних теоретичних знань з фахових дисциплін, педагогіки, психології, методики викладання у вищій школі практичних умінь і навичок в реальних умовах роботи вищого навчального закладу.Анотація. Асистентська педагогічна практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчальної роботи у ЗВО. Асистентська практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування; формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності магістрантів. Крім того, під час її проходження в магістрантів формуються уміння педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання. Практика закінчується диференційним заліком.
Рекомендована та необхідна література
1.Асадчих О.В., Савченко А.С. Формування китайськомовної компетентності в писемному мовленні: Навч.-метод. посіб. – К.: Акварель, 2019. – 81 с.2.Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» …/ укладачі: К.М. Ружин та ін. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 106 с.3.Савченко А.С. Навчання китайської мови студентів вищих закладів освіти: стан дослідженості проблеми // Science and Educational New Dimension. Pedagogy and Psychology, VI (73), Issue: 175, Budapest, 2018 Sept., p. 33.4.Савченко А.С. Зміст писемної компетентності у китайському мовленні майбутніх філологів на рубіжному рівні мовно-мовленнєвої підготовки. // Педагогічні науки, 2018. № 84. – C. 42-45.5.Мирончук Н.М. Методичні основи організації педагогічної практики студентів закладу вищої освіти: метод. посібн. – Житомир, 2017. 52 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Передбачено заходи, які розподіляються за трьома етапами проведення практики – підготовчим, основним та завершальним (згідно програмою). За виконання передбачених видів робіт студент максимально може набрати 100 балів та мінімально – 60 балів. Детально критерії оцінювання видів робіт представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка складається із балів, отриманих за всі види роботи, виконані під час проходження практики, а також укладання й захисту залікової документації (максимум – 100 балів, мінімум – 60 балів) Детально критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
Українська, китайська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Тетяна Вікторівна Вечоринська
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Ольга Сергіївна Воробей
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Наталія Володимирівна Коломієць
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Тетяна Василівна Демчук
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Сергій Сергійович Ісаєв
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології
Алла Сергіївна Савченко
Кафедра мов і літератур Далекого Сходу та Південно-Східної Азії
Навчально-науковий інститут філології