Основи мовознавства: синхронія (1 семестр)
Освітня програма: Арабська мова і література та переклад, французька мова
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Основи мовознавства: синхронія (1 семестр)
Код дисципліни
Ннд.13.02.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми арабської (гінді / перської) філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію арабської (гінді / перської) мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності. ПРН 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування шкільного курсу з гуманітарних дисциплін.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити майбутніх філологів східних мов з основами системних знань про синхронічне мовознавство як перший складник базової теорії обраної спеціальності; навчити студентів застосовувати знання основних закономірностей, виявлених в історичному мовознавстві.
Рекомендована та необхідна література
1. Тищенко К.М. Основи мовознавства. Системний підручник. Київ, 2007. 308 с. 2. Кочерган М.П. Вступ до мовознавства. Підручник. Київ, 2000. 3. УМЕ – Українська мова. Енциклопедія. Київ, 2004. 4. The Cambridge Encyclopedia of Language // Ed. Crystal D. – Cambridge 2010.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів включає виконання письмових завдань, роботу з лінгвістичною та довідковою літературою, словниками, Інтернет-ресурсами.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється протягом семестру із розрахунку: відповіді на семінарських заняттях, письмові (тестові та практичні) завдання, самостійні роботи – 36/60 балів; модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Костянтин
Миколайович
Тищенко
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології