Практичний курс другої мови: функціонально-фаховий рівень

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої мови: функціонально-фаховий рівень
Код дисципліни
ДВВ.03.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та німецькою й англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та німецькою й англійською мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати німецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 17. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне оволодіння навчальною дисципліною "Практичний курс другої мови" в попередніх семестрах.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню. Викладання і оцінювання здійснюється англійською і українською мовами. Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Принцип комунікативності визначається як первинність комунікативних цілей у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності відносно вторинності мовно-тематичного матеріалу як основи подальшого формування вміння спілкуватися. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Dummett P., Stephenson H., Lansford L. Keynote Proficient Student’s book. National Geographic Learning, 2018, 176 p. 2. Dummett P., Hird J., Harrison M., Millin S. Keynote Proficient Workbook. National Geographic Learning, 2017, 152 p. 3. Foley M., Hall D. Advanced Learner’s Grammar (a self-study reference & practice book with answers). – Longman, 2010. 4. Foley M., Hall D. My Grammar Lab. Intermadiate. C1-C2. Pearson, 2012. 5. Gairns Ruth, Redman Stuart. Oxford Word Skills. Advanced. Oxford University Press. 2013. 6. Hewings M. Advanced Grammar in Use: A Self-study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English (Cambridge Advanced Grammar in Use) 3rd Edition. – Cambridge University Press. – 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • відповідь на практичних заняттях; • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи; • модульна контрольна робота (тест). Підсумкове оцінювання - залік. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології