Психологія навчання іноземної мови

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Психологія навчання іноземної мови
Код дисципліни
ВБ.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти ПРН16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності ПРН18. Мати навички управління комплексними діями або проєктами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах ПРН22.2. Знати і розуміти психолого-педагогічні та методичні засади формування німецькомовної комунікативної компетентності із застосуванням сучасних освітніх технологій
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Сучасні педагогічні технології (німецька мова)» (у 5 семестрі) і «Методика викладання німецької мови та лінгводидактика» (у 5 семестрі), дисципліни «Практичний курс німецької мови» (1-6 семестри).
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Психологія навчання іноземної мови» є складовою частиною підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 035 «Філологія». Дисципліна вільного вибору студента блоку дисциплін «Лінгводидактика і переклад» викладається у VІ семестрі в обсязі 90 годин (3 кредити), зокрема 10 год. – лекції, 30 год. – практичні, 50 год. – самостійна робота. «Психологія навчання іноземної мови» формує у студентів теоретичні знання та практичні вміння і навички необхідні для здійснення професійної викладацької діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник – К. : Центр учбової літератури, 2021. – 127 с. 2. Куранова С. І. Основи психолінгвістики : навч. посібник / С. І. Куранова. – Київ : ВЦ Академія, 2012. – 208 с. 3. Лозова О. М. Психологічні аспекти засвоєння іноземної мови: Навчально-методичний посібник / О. М. Лозова – К. : 2010. – 143 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/5468/1/O_Lozova_PAZIM.pdf 4. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • усна відповідь • захист проекту • захист презентації • тест • контрольна робота Підсумкове оцінювання: залік Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форм контролю. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують – «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання самостійних робіт, рефератів або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
українська, німецька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології