Загальна педагогіка

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Загальна педагогіка
Код дисципліни
OK 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 3, ПРН 4, ПРН 12, ПРН 19. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Історія педагогіки», «Історія психології»; «Вступ до спеціальності»; знання теоретичних основ становлення та розвитку педагогіки та психології як наук; уміння використання досвіду педагогічної діяльності відомих педагогів-класиків та сучасних учителів в системі закладів середньої освіти; навички добору і відбору навчальної інформації, її систематизації, узагальнення.
Зміст навчальної дисципліни
Ознайомлення студентів з теорією та практикою навчання, виховання, управління закладами освіти; формування та розвиток вмінь і навичок, необхідних для здійснення майбутньої діяльності вчителя, формування компетентностей науково-педагогічної діяльності майбутнього фахівця. Дисципліна розкриває основи організації впливу на особистість учня в процесі його освіти, навчання і виховання. Змістом навчальної дисципліни є теоретико-методологічні основи науки, її поняттєво-категоріальний апарат, наукові основи дидактики, зміст освіти, методи, форми організації, засоби навчання, діагностика успішності школярів; наукові основи виховання, його сутність, принципи, зміст, методи, засоби та форми організації. Розкриваються наукові засади управління сучасною школою.
Рекомендована та необхідна література
Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII “Про освіту”. Соловей М. І. Методологія та технологія науково-педагогічних досліджень: посіб. для студ. вищих навч. закладів / М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, В. В. Кудіна. К., 2009. Левківський М. В. Історія педагогіки : підручник / М. В. Левківський, Д. І. Пащенко. К., 2016. Марушкевич А. А., Спіцин Є С. Педагогіка : навч. посібник. К., 2019. Нова Українська школа. https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: усна відповідь, тестування, самостійна робота (творча робота), підсумкова робота. Методи: лекція, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. За семестр студент може набрати взагалі min 36 /max 60 балів: усна відповідь min 8 / max 12 балів; тестування min 6 / max 10 балів; самостійна робота (творча робота) min 12 / max 21 балів; підсумкова робота min 10 / max 17 балів. На іспит виноситься min 24 / max 40 балів. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Світлана Пилипівна Балашова
Кафедра педагогіки
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра педагогіки
Факультет психології