Навчально-виробнича практика «Соціально-комунікативна»

Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Навчально-виробнича практика «Соціально-комунікативна»
Код дисципліни
ОК.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати англійську мову на рівні не нижче В2. 2. Вміти вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування; 3. Володіти елементарними навичками ділового і особистого спілкування, публічних виступів, укладання письмових текстів різного жанрового спрямування.
Зміст навчальної дисципліни
Навчально-виробнича практика має на меті оволодіння загальними компетентностями, тобто здатністю комунікувати з представниками різних соціальних груп, а також застосовувати в роботі та повсякденному спілкуванні широкий комплекс знань із соціогуманітарного блоку дисциплін. Необхідність дисціпліни зумовлено існуючими запитами сучасного ринку праці, що потребують не лише професійних/фахових знань та компетентностей (Hard skills), але й загальних, соціальних (Soft skills). Роботодавці передусім звертають увагу на навички роботи в колективі, стійкість до стресових ситуацій, швидку адаптацію до різних умов праці та різних колективів, здатність до навчання упродовж усього життя та подібні. Практика посутньо розширює для студентів знайомство з ринком праці, зокрема знайомить їх із діяльністю організацій, які потребують фахівців із навичками соціальної комунікації.
Рекомендована та необхідна література
Заболотна Н.М., Мельник О.В. Розвиток функціональних компетенцій у молоді. Науково-методичне видання. Вінниця, 2017. Коваль К.О. Розвиток «soft skills» у студентів – один з важливих чинників працевлаштування // Вісник Вінницького політехнічного інституту, 2015. № 2. С. 162–167. Луценко О.Л., Павленко В.М. Програма навчальної дисципліни «Соціально-психологічна компетентність для професійного розвитку (SOFT SKILLS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT)». Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2015–2016. Тютюнник А.В. Використання хмарних технологій та SOFT SKILLS в освітній діяльності студентів та викладачів // International scientific conference “Open educational e-environment of modern University”, 2015. С.134–143. Ясна Іламі Soft skills: універсальні навички європейського рівня [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://studway.com.ua/soft-skills/ Department of Soft Skills Competency [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.utar.edu.my/dssc/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді та контрольні роботи. Методи викладання: практичні заняття, творчі завдання, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – диференційований залік. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у результаті проходження практики, які складаються з відгуку з місця проходження практики, проведеного студентами дослідження, звіту про проходження практики та захисту її результатів. За практику студент може отримати мінімально 60 балів та максимально – 100 балів.
Мова викладання
Англійська, українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лілія Михайлівна Білас
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Валерія Валеріївна Бондаренко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Лариса Василівна Павліченко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Оксана Миколаївна Торосян
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Алевтина Вікторівна Шелякіна
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Олена Олександрівна Тищенко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології