Практичний курс третьої мови (іспанська). 7 семестр

Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс третьої мови (іспанська). 7 семестр
Код дисципліни
ВК. 2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні положення «Вступу до загального мовознавства» та місце іспанської мови серед романських мов, її полінаціональний характер у глобалізованому світі, володіти основними фактологічними знаннями мовознавчого характеру, засадами порівняльно-зіставного методу, основами сучасної бібліографічної культури, правилами продукування складних усних і письмових повідомлень, працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами, самостійно опрацьовувати мовний матеріал; планувати й оцінювати власну роботу. Рівень володіння іспанською мовою поступово досягає просунутого рівня.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни спрямована на подальший розвиток та вдосконалення навичок та вмінь іспанського усного та письмового мовлення, поповнення словникового запасу, формування мовної компетенції на рівні, що дозволяє виробити навички вільного спілкування з побутової тематики, сприйняття мовлення на слух і читання неадаптованих текстів. Систематичне вивчення лексики передбачає аналіз багатозначності найуживаніших іспанських слів через зіставлення їх з відповідними українськими еквівалентами.
Рекомендована та необхідна література
1. Бабенко С.А., Маріненко П.І., Самофалова Н.В. Іспанська мова: середній рівень./ Павло Ігоревич Маріненко. – К. : Вид.центр КНЛУ, 2015. – 400 с. 3. Baralo M., Genís M., Santana Mª. E. Vocabulario B2. Nivel avanzado / Baralo Marta, Genís Marta, Santana María Eugenia. – Editorial Anaya ELE, 2012. – 296 p. 4. Baralo M., Genís M., Santana Mª. E. Vocabulario: Nivel medio B1 / Baralo Marta, Genís Marta, Santana María Eugenia. – Editorial Anaya ELE, 2009. – 243 p. 5. Coto Bautista V., Tursa Ferré A. Tema a tema. Curso dirigido a la conversación. C. Madrid, Edelsa, 2014, 175 p. 6. Hernández Mercedes Mª. Р. Tiempo para practicar el Indicativo y el Subjuntivo / Mª Pilar Hernández Mercedes. – Madrid : Edelsa grupo Didascalia, S.A., 2012. – 168 p. 7. Hernández Mercedes M.P. Para practicar el Indicativo y el Subjuntivo, Madrid, Edelsa, 2011, 167 p. 8. Prisma avanza. Nivel B1: método de español para extranjeros, Prisma del alumno. – Madrid: Editorial Edinumen, 2004. – 187 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Робота з ідентичними аудіо- та відео- матеріалами передбачає застосування постулатів конструктивного та комунікативного методів викладання іноземних мов через широке застосування сучасних мультимедійних засобів. Здійснюються такі навчальні форми перевірки засвоєного матеріалу: усна відповідь, бліц-опитування, тести, модульні контрольні роботи, написання анотацій прослуханого або переглянутого іспаномовного матеріалу.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит. Якщо студент на іспиті набрав менше, ніж 24 бали (тобто 60 % від 40 балів, відведених на іспит), то вони не додаються до семестрової оцінки незалежно від кількості балів, отриманих під час семестру.
Мова викладання
Іспанська, українська