Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 7. Практичний курс англійської мови

Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна "Практичний курс англійської мови". Ч. 7. Практичний курс англійської мови
Код дисципліни
ОК.01.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати англійську та дві західноєвропейські мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсу «Практичний курс англійської мови» частини 1-6. 2. Опанування лексичного та граматичного матеріалу, необхідного для розуміння та продукування англомовних текстів різних жанрів; опанування правил пунктуації. 3. Навички застосування лексичних та граматичних структур для виконання письмових завдань. 4. Володіння навичками аналізу граматичних структур, синтаксичних та лексичних одиниць, володіння навичками стилістичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із основними жанрами письмового мовлення в англійській мові, удосконалити навички письма англійською мовою, аналізу та редагування текстів. Головною метою дисципліни є опанування використання англійської та двох західноєвропейських мов в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування, для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя. Вивчення дисципліни поглиблює, узагальнює та систематизує мовні знання студентів та підготовлює студентів до опанування та створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною, англійською та двома західноєвропейськими мовами. Завершується дисципліна іспитом наприкінці семестру.
Рекомендована та необхідна література
Blanchard K., Root Ch. Ready to write more: From paragraph to essay. Pearson ESL, 2013. Casterton J. Creative writing: A practical guide. Palgrave, 2017. Cox A. Writing Short Stories. Routledge, 2016. Nazario L., Lewis, W., & Borchers D. Bridges to better writing (2nd ed.). Wadsworth Publishing, 2012. O’Neil L. et al. Writer's Choice: Grammar and Composition. McGraw-Hill/Glencoe, 2008. Mann M., Taylore-Knowles S. Improve your Skills: Writing for Advanced. Macmillan Education, 2014. Kennedy A.L. On Writing. Vintage, 2014. The Creative Writing Coursebook: Forty-four Authors Share Advice and Exercises for Fiction and Poetry (ed. by P. Magrs, J. Bell). Macmillan Ltd, 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як усні відповіді, письмові завдання та контрольні роботи. Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі, - практичні заняття, творчі завдання та самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні відповіді, письмові завдання, тести) та за самостійну роботу (20 балів). Студенти пишуть дві модульні роботи, кожна з яких оцінюється максимально у 20 балів. Критерії оцінювання письмових завдань: зміст (5 балів), реалізація комунікативної мети (5 балів), лексика/граматичні структури (5 балів), структура роботи (5 балів). За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів. Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів. Іспит складається з тесту (20 балів) та творчого письмового завдання (20 балів).
Мова викладання
Англійська