Курсова робота з англійської мови

Освітня програма: "Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Курсова робота з англійської мови
Код дисципліни
ОК.02.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 18. Мати навички управління комплексними діями або проектами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати базові норми англійської наукової мови. Вміти аналітично працювати з фаховими текстами. Володіти базовими комунікативними навичками моделювання текстів писемної форми.
Зміст навчальної дисципліни
Курсова робота – це навчально-наукова праця, в якій студент повинен не лише продемонструвати вміння опановувати аналіз наукових джерел й оперування ними, а й виконувати самостійне дослідження. Вона передбачає аналіз та інтерпретацію мовного матеріалу з використанням методик лігвістичного аналізу, формулювання узагальнень і обґрунтування висновків на підставі власних спостережень. Під час написання курсової роботи студенти опановують знаннями про етапність наукового лінгвістичного пошуку, актуалізують, систематизують, поглиблюють отримані протягом навчання знання, розвивають навички самостійної дослідницької роботи, удосконалюють уміння оцінювати досліджувані явища з позицій новітніх наукових концепцій, формують навички дотримання основних правил наукової паспортизації матеріалу, що використано в дослідженні, але який не був його результатом (наявність лапок, наведення джерела, його автора, назви, року й місця видання, сторінки тощо).
Рекомендована та необхідна література
Crossley S.A. A Linguistic Analysis of Simplified and Authentic Texts // The Modern Language Journal. – 2007. – Vol. 91, issue 1. – P. 15–30. Darian S., Ilchenko O. Impact: Writing for Business, Technology, and Science. – Kyiv: Akademperiodyka, 2012. – 231 p. Jørgensen M.W. Discourse Analysis as Theory and Method – London, 2002. – 230 p. Pavey E.L. The Structure of Language: An Introduction to Grammatical Analysis. – Cambridge, 2010. – 422 p. The Cambridge Handbook of Pragmatics / ed. by Keith Allan, Kasia M. Jaszczolt. – Cambridge, 2012. – 786 p. The Oxford Handbook of Linguistic Analysis / ed. by Bernd Heine, Heiko Narrog. – Oxford : Oxford University Press, 2009. – 1,048 p. Основні вимоги до підготовки та написання навчально-наукових і кваліфікаційних робіт (для студентів-філологів): Методична розробка. – К., 2011. – 82 с. Селіванова О. О. Сучасна лінгвістика: термінологічна енциклопедія. – Полтава : Довкілля-К, 2006. – 716 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підготовка роботи охоплює етапи вибору і затвердження теми, консультацій з науковим керівником, збирання матеріалу, опрацювання джерел і наукової теоретико-методичної та критичної літератури, укладання плану, написання роботи, відповідного оформлення роботи та захисту.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі проходження етапів написання курсової роботи та опрацювання матеріалу з усіх тем курсу. Студент може набрати максимально 80 балів за роботу впродовж семестру. Підсумкове оцінювання проводиться у формі диференційованого заліку. На залік відводиться 20 балів. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за залік не може бути меншою за 12 балів. Під час заліку студенти презентують результати проведеного дослідження (макс. 10 балів), оцінюються також відповіді на запитання після презентації за критеріями розуміння запитань, повнота відповіді, аргументація (макс. 10 балів). Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше ніж 48 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Алла Дмитрівна Бєлова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Оксана Вікторівна Борисович
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Анна В'ячеславівна Карабан
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Віра Володимирівна Орлова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Олена Олександрівна Тищенко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Оксана Іванівна Боримська
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Ольга Олександрівна Гаврилюк
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Лариса Василівна Павліченко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Данііл Сергійович Литовченко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Анна Анатоліївна Столярова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Олена Олексіївна Попівняк
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Надія Василівна Скибицька
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Вікторія Антонівна Єфименко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Світлана Євгеніївна Перепльотчикова
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Оксана Сергіївна Пригодій
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Валерія Валеріївна Бондаренко
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології