Навчально-методичний супровід викладання англійської мови

Освітня програма: «Англійська мова та література (мова навчання англійська)»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Навчально-методичний супровід викладання англійської мови
Код дисципліни
ВБ 1.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПРН 2. Демонструвати належний рівень володіння англійською мовою для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати своїх досліджень англійською мовою. ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості наукового дослідження в конкретній філологічній галузі. ПРН 23. Розробляти та оновлювати програми навчальних дисциплін, навчальні та методичні матеріали до них. ПРН 25. Розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання, проводити об’єктивне оцінювання результатів навчання, надавати студентам зворотний зв’язок щодо результатів оцінювання та рекомендації покращення результатів навчання. ПРН 28.1. Аналізувати, самостійно розробляти/укладати, використовувати готові НМК для навчання англійської мови у закладах вищої освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: знати сутність процесу навчання у закладах вищої освіти, основні форми, методи і засоби навчання англійської мови як іноземної; уміти застосовувати різні форми, види, методи й засоби навчання англійської мови як іноземної; володіти універсальними професійними навичками, зокрема критичне мислення, гнучкість, адаптація, креативність.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є важливою складовою фахової підготовки магістрів-філологів і передбачає набуття теоретичних і практичних знань з організації навчально-методичного супроводу викладання англійської мови як іноземної у закладах вищої освіти. Дисципліна спрямована забезпечити формування вмінь планувати навчальний процес з англійської мови і розробляти силабуси, навчальні матеріали і тестові завдання з урахуванням сучасних тенденцій розвитку іншомовної освіти.
Рекомендована та необхідна література
Bao, D. (Ed.). (2018). Creativity and innovations in ELT materials development: Looking beyond the current design. Multilingual Matters. Brown, H. D. (2018). Language assessment: Principles and classroom practices (3rd ed.). Pearson. Germano, W., & Nicholls, K. (2020). Syllabus: The remarkable, unremarkable document that changes everything. Princeton University Press. Green, A. (2021). Exploring language assessment and testing: Language in action (2nd ed.). Routledge. Macalister, J., & Nation, I.S.P. (2019). Language curriculum design (2nd ed.). Routledge. Maley, A., & Tomlinson, B. (Eds.). (2017). Authenticity in materials development for language learning. Cambridge Scholars. Mickan, P., & Wallace, I. (Eds.). (2020). The Routledge handbook of language education curriculum design. Routledge. Norton, J., & Buchanan, H. (Eds.). (2022). The Routledge handbook of materials development for language teaching. Routledge.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи включають лекції, практичні заняття, самостійну роботу студента і передбачають: тести і творчі завдання (проєкти), самостійне опрацювання додаткового матеріалу на платформі FutureLearn (онлайн-курс), рефлексивний звіт. Дисципліна викладається за допомогою пояснювально-ілюстративного, репродуктивного, евристичного та дослідницького методів, а також методів активного та інтерактиного навчання, які допомагають розвинути у студентів аналітичне мислення, розкрити їхній науковий і творчий потенціал.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю: іспит, за який студент отримує 24–40 балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових. Студенти допускаються до іспиту, якщо набрали за роботу в семестрі 36–60 балів. Іспит передбачає виконання двох завдань: письмовий тест і презентація силабусу (див. п. 7 робочої програми).
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології